
-Aproximativ 160 900 de livrări la nivel mondial, în creștere cu 3,1%
-China și America de Nord oferă un impuls important vânzălor
-Șeful de vânzări Bram Schot: "Ne propunem să dublam gama de modele locale în China"
AUDI AG a livrat aproximativ 160.900 de mașini premium în luna aprilie. Vânzările globale au crescut cu 3,1%. Clienților le- au fost livrate aproximativ 624,650 de unități, în toate modelele, începând cu luna ianuarie, cu o creștere de 8,0%. Ca atare, modelul cu cele patru inele a bătut din nou cifra sa record, atingând cea mai mare cerere din istoria Audi pe o bază cumulată. În schimb, comercianții din regiunile centrale din Europa au raportat cu 4,1% mai puține livrări în ultima lună decât în aprilie 2017. În schimb, vânzările au crescut peste medie în America de Nord (+ 3,9%) și China (+ 13,5%).
"Piața chineză provocatoare este pionierul pentru digitalizare și mobilitatea electrică. Aici avem încă un potențial neexplorat ", spune Bram Schot, membru al consiliului de administrație pentru vânzări și marketing al AUDI AG. "Prin 2022, vom dubla gama de modele produse pe plan local și vom construi patru modele pure de baterii electrice la nivel local".
În China, creșterea vânzărilor în ultimele luni a continuat (+ 13,5% până la 52.411 unități). Marca cu cele patru inele a prezentat versiunile cu ampatament lung ale modelelor Audi Q5 și A8 la Salonul Auto de la Beijing. SUV-ul va fi lansat pe piața chineză în vară. Până în prezent, off-roaderul sportiv a fost un important factor de creștere pentru Audi în China. Cu 10.669 de modele vândute (+ 12.7%) în ultima lună, SUV-ul reprezintă aproximativ o cincime din vânzările Audi în China. Regatul mijlociu este cea mai importantă piață de vânzări pentru Audi A8. În aprilie, aproximativ jumătate din modelele A8 livrate au fost trimise clientilor chineji. Vânzările modelului de lux au crescut în ultima lună în China cu 49,3% față de anul precedent.
Japonia a avut și ea rezultate pozitive de la începutul anului. Pe cea de-a doua cea mai mare piață din regiunea Asia-Pacific, Audi a înregistrat o creștere de 3,6 procente (la 8664 de automobile) în primele patru luni ale anului. De asemenea, Coreea a realizat un sold pozitiv de vânzări în cursul anului 2018, până în prezent, după o lungă perioadă de stagnare, cu vânzări de peste 2500 de unități începând cu ianuarie.
În Europa, impactul iminentei inițiative de model și al start-up-urilor și al întreruperilor modelului a fost încă evident. În regiunea internă, livrările în luna aprilie au scăzut cu 4,1%, până la aproximativ 72,550 de mașini. Scăderea vânzărilor pe piețe mari, cum ar fi Germania (-5,4% până la 26 696 automobile) și Franța (-12,7% până la 5 238 de autovehicule), a avut în special un efect negativ asupra rezultatelor. În schimb, vânzările în Italia au crescut cu 4,6%. În Europa în ansamblu, producătorul de automobile a vândut în ultimele patru luni aproximativ 288.550 de mașini, în scădere cu 4,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Afacerea celor patru inele din America de Nord a continuat trendul pozitiv: În luna aprilie, cererea în Mexic a crescut cu 0,9% la 1.058 de unități. Cu vânzări de până la 13,9% și 4108 de mașini livrate, aprilie a oferit cel mai bun rezultat lunar obținut vreodată în istoria Audi din Canada și al 28-lea record consecutiv.
Pe piața din S.U.A., vânzările Audi au crescut cu 2,1%, ajungând la 19.104 de mașini. Ca și în multe alte piețe, familia Audi Q5 și familia A5 au generat, în special, un impuls pozitiv. SUV-ul este cel mai bine vandut model din Statele Unite ale Americii. Audi of America a livrat 19.305 de unități SUV de la începutul anului, cu o creștere de 18,1% față de anul precedent. În urma Germaniei, Statele Unite ale Americii este cel mai mare client pentru A5 Sportback. Luna trecuta, 1.106 de clienti au optat pentru modelul superior. Pe toate modelele din familia A5, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 115,4%, pana la 2169 de masini. Audi a reușit să crească în mod constant vânzările sale cumulate din S.U.A. în perioada ianuarie-aprilie: de la începutul anului, clienții din Statele Unite au primit livrări de 69.156 de unități, o creștere de 7,5%. În America de Nord, vânzările în aceeași perioadă au crescut cu 8,3%, până la aproximativ 85,650 de mașini.