2018 TMMWV Camry A82E55D6F524DD67214E93D3ED8E0503A80074C3 1200x800

Toyota Inginerii folosesc raliul legendar al drumurilor pentru a demonstra performanța vehiculului
Echipele vor Race trei Trucuri Diferite Camry și un Prius în Grueling 3.675 mile, o anvelopă Rack One Lap of America

PLANO, Texas (4 mai 2018) - deși a fost cea mai bine vândută mașină din S.U.A. timp de 16 ani consecutivi, Camry a fost mult timp criticată ca o vanilie obișnuită. Anul modelului 2018 a făcut mult pentru a elimina acele concepții greșite privind design-ul singur. Cu toate acestea, trei echipe de ingineri de la fabricile Toyota din Indiana și din Virginia de Vest și Centrul de producție și producție de producție (PEMC) din Georgetown, Kentucky, intenționează să modifice aceste impresii și mai mult prin punerea a trei niveluri de finisare a Camry XSE, SE și hibrid), prin pașii lor din cadrul Anului 2018 al anvelopei din anii 5-1. Echipele vor promova, de asemenea, un Prius 2017, primul vehicul hibrid care vinde în America, care suferă critici similare ca doar un eco- prietenos, mașină naveta.

"Am făcut testele de urmărire cu doar câteva zile în urmă cu Camry Hybrid", a declarat inginerul Toyota Indiana, James Nichols. "A fost întâmpinat cu umor de alți șoferi în padoc, dar, când am început să trecem pe mașină, atmosfera sa schimbat. Cred că vom surprinde niște oameni acolo.

Succesor la legendarul joc Run Cannonball de la începutul anilor 1970, anvelopa Rack One Lap of America are loc peste opt zile pe șapte legendare cursuri rutiere care acoperă 3.675 km. Cursa începe și se termină în South Bend, Indiana, iar în acest an se va opri la următoarele cursuri:
Autobahn Country Club, Joliet, Illinois (5 mai)
Gateway Motorsports Park, St Louis (6 mai)
Hallett Motor Racing, Tulsa, Oklahoma (7 mai)
High Plains Raceway, Denver (8 mai)
Motorsports Ranch, Ft. Worth, Texas (9 mai)
NOLA Motorsports Park, New Orleans (10 mai)
NCM Motorsports Park, Bowling Green, Kentucky (11 mai)
Acesta este al patrulea an al echipei Kentucky în One Lap și primul pentru echipele Indiana și West Virginia. Cele trei echipe se desfășoară sub o afiliere liberă pe care o numesc Toyota Engineering Motorsports.

"Noi credem cu adevarat ca lectiile pe care le invatam pe pista in performanta vehiculelor, siguranta, rezolvarea problemelor si munca in echipa ne fac ingineri mai buni", a declarat senior managerul de inginerie Toyota Brandon Barach.

Cel mai bun finisaj de la Toyota a fost al doilea loc de către echipa Kentucky în anul 2016 în clasa Sports GT Small Bore la bordul unui 2013 Toyota 86 foarte modificat. Cu puțin noroc, una dintre echipe va urca din nou anul acesta pe podium. Ei, fără îndoială, vor schimba percepțiile celor două plăcuțe.