Audiii82166 Large 1200x800

Complet integrat: al 50-lea Audi R8 LMS GT4 produs la Böllinger Höfe

* Cel mai recent produs de Audi Sport de curse pentru clienți este un succes al vânzărilor
* Cel mai înalt nivel de sinergie dintre producție și curse


În imediata vecinătate a locației Neckarsulm, al 50-lea Audi R8 LMS GT4 a fost scos din sala de asamblare la "Audi Böllinger Höfe" din Heilbronn la jumătatea lunii martie. Modelul GT4 constituie un succes de vânzări la nivel mondial și, la fel ca orice altă mașină de curse din cadrul Audi, beneficiază de sinergii în ceea ce privește conceptul său tehnic și producția în operația de producție flexibilă, cu volum redus. De când au inceput livrările, la 15 decembrie 2017,  Audi Sport a realizat 50 de automobile de curse, iar comenzile ulterioare sunt la îndemână.

Sistemul de transport fără șofer deplasează o mașină de curse în mijlocul modelelor de înaltă performanță pentru consumatori prin operațiunea specială de producție cu volum redus R8. Ceea ce arată ca un subiect fotografiat aranjat este rutina zilnică de producție la Audi Sport. Masina de curse GT4 este de fapt produsa la aceeasi facilitate ca si versiunea de productie si trece prin aceleasi 15 cicluri, de la magazinul de caroserie pana la statia de inspectie. Acolo, aceiasi angajati care aproba calitatea modelului de productie sunt responsabili de inspectia calitatii masinii de curse. Ambele versiuni partajează aproximativ 60% din componentele lor. Legătura dintre șasiu și zonele de propulsie este foarte apropiată. Motorul V10 de 5,2 litri și transmisia dublu ambreiaj S tronic la ambele modele sunt aproape identice.

In ceea ce priveste sasiul, masina de curse beneficiaza si de genele excelente ale masinii omologate. 79% din cadrul Audi Space Frame (ASF) multimaterial constă din aluminiu și 13% din materiale plastice armate cu fibre de carbon (CFRP), care au ca rezultat atât rezistența ridicată, cât și greutatea redusă. Pentru curse, este prevăzut cu un echipament suplimentar specific pentru siguranță și service, cum ar fi oțelul cu role sau cricul de aer. Angajații instalează aceste sisteme în operațiunea de pre-producție înainte de a se deplasa cu mașina în linia de asamblare. Modelul de producție și versiunea de curse trec prin același proces de pictură. GT4 primește culoarea ei specială Florett Silver în magazinul de vopsele Edition.


"Ne mândrim cu această realizare de a putea construi masina de curse într-o asociere atât de strânsă cu modelul de producție", spune Wolfgang Schanz, șef de producție Audi Sport GmbH. "Acest lucru oferă sinergii maxime pentru întreaga gamă de mărci Audi Sport". În prezent, un Audi R8 LMS GT4 iese zilnic din sălile de asamblare. Chris Reinke, șeful cursei clienților Audi Sport: "Clienții noștri beneficiază direct de aceste avantaje. Oferim modelul gata-de-cursa la un preț mai mic de 200.000 de euro. În schimb, echipele primesc o mașină de curse nouă în calitate premium, deoarece victoria în clasa Audi R8 LMS GT4 de către echipa de clienți Phoenix Racing în cursa de 24 de ore din Dubai, în luna ianuarie, s-a dovedit.

Audiii80382 large 1200x800

Audi R8 LMS GT4 va concura in acest sezon in diverse serii si evenimente single in America, Asia, Australia si Europa. Se remarca totusi două cupe interesante: Audi Sport R8 LMS Cup include o clasă pentru acest model, iar Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup este dedicată exclusiv acestei mașini. (Copyright photo: Matt Stark & Ferdi Kräling Motorsport-Bild GmbH )

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz