GR Supra Racing Concept Studio0

*   Legenda se întoarce: Toyota dezvăluie conceptul GR Supra Racing
* Conceptul de curse modern semnalează angajamentul Toyota de a aduce înapoi cea mai iconică mașină sport.

Conceptul GR Supra Racing își face debutul mondial la Salonul Auto de la Geneva, revigorând numele și spiritul celui mai celebru model din patrimoniul iluminat al sporturilor auto Toyota și demonstrând angajamentul Toyota de a aduce Supra înapoi pe piață . Acesta arată, de asemenea, potențialul viitor pentru o mașină care poate oferi performanțe ridicate atât pe șosele, cât și pe șosea.

Toyota Supra Heritage

Conceptul GR Supra Racing revigorează marea moștenire a uneia dintre cele mai renumite mașini sportive ale Toyota. Numele Supra evocă puterea, performanțele și manevrabilitatea care au definit o succesiune de mașini de clasă mondială timp de un sfert de secol. Fiind o mașină sport curată, Toyota Supra și-a construit reputația atât ca un interpret formidabil pe șosea, cât și ca o mașină cuceritoare pe pista de curse, dominând seria de curse GT de top din Japonia și câștigând nenumarati fani.

Toyota Supra se bucură încă de un statut iconic printre pasionații de mașini sportive, la 16 ani de la terminarea producției. Popularitatea sa durabilă a fost ajutată de succesul său ca model popular în seria de jocuri video Simulator de conducere Gran Turismo®, care poate fi redată doar pe console PlayStation și ca mașină principală în primul film din seria "Furios si Iute" la nivel mondial.

Insigna Supra a apărut pentru prima dată în 1978 pe o versiune mai mare și mai puternică a Celica de a doua generație, înainte de a deveni un model de succes în sine.

Cunoscut sub numele de A40, Supra originală a fost urmată de trei generații: A60 în 1981, A70 în 1986 și A80 în 1993.

Motorul din față / motorul de tracțiune pe spate GT a rămas în producție până în 2002, iar în ultima sa generație a fost cel mai puternic model de producție al Toyota.

Reputația Supra a fost mult sporită de succesul său în motorsport. În special, a patra generație Supra, introdusă în 1993, a devenit forța dominantă în cursele All-Japan GT - seria super GT de astăzi - câștigând de patru ori clasa GT500.

Toyota Supra a concurat și în cursele sportive americane IMSA în anii 1980 și a apărut de două ori la Le Mans în anii 1990.

GR Supra Racing Concept

O masina compacta, cu doua uși, GR Supra Racing Concept are o configurație pură cu motorul față / spate și utilizează materialele ușoare avansate în construcția sa.

Creat de TOYOTA GAZOO Racing, conceptul exprimă perfect calitatea "distractivă de a conduce", care este intrinsecă angajamentului Toyota de a face mașini mereu mai bune. Numărul mare al cursei "90" de pe ușile sale este o referință istorică pentru numele de cod al lui Supra și un indiciu vizual în plus față de faptul că acest concept anunță revenirea lui Supra într-o a cincea generație.

Dezvoltarea sa este valabila fata de credinta lui Kiichiro Toyoda, fondatorul companiei auto, ca participarea la motorsport ofera provocarile de performanta si durabilitate care pot ajuta direct la dezvoltarea unor masini mai bune, generand in acelasi timp interes si entuziasm printre fanii motoarelor.

Acest etos a fost pe deplin îmbrățișat atât de președintele Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, cât și de TOYOTA GAZOO Racing, urmărind succesul la cele mai înalte niveluri de motorsport internațional, inclusiv Campionatul Mondial de Raliuri, Campionatul Mondial de Rezistență și cursa Le Mans 24 Hours. Participarea la aceste serii și alte serii de curse din întreaga lume oferă învățături tehnice care pot fi transferate de la pista de curse sau etapă de raliu la dezvoltarea nu numai a noilor generații de modele sportive pe care Toyota le-a concentrat pe sport, ci și asupra gamei mai largi de vehicule, de zeci de milioane de oameni din întreaga lume.

Conceptul GR Supra Racing va fi prezentat într-o nouă actualizare a jocului video Gran Turismo Sport®, dezvoltat de Polyphony Digital Inc. și programat pentru lansare în aprilie 2018.

Design, șasiu și caracteristici ale echipamentului

Conceptul de curse are un design dramatic al caroseriei, care include o aripă mare din spate. Foloseste pe scara larga un material compozit puternic, dar usor, pentru elemente cum ar fi barele de protectie laterale fata si spate, splitterul frontal si difuzorul din spate, fustele laterale, carcasele oglinzii exterioare si aripile din spate. Hota este fabricată din același material și are guri de aerisire. Parbrizul și geamurile laterale sunt realizate din plastic.

Șasiul conceptului are o suspensie frontală și spate redusă, folosind componente originale (OE). Barele de curse BBS cu atașare centrală sunt prevăzute cu anvelope de curse Michelin. Sistemul de frânare utilizează șuruburi Brembo Racing și discuri și există o eșapament de curse.

Cabina este în întregime concentrată asupra competiției și este dotată cu un tablou de bord de curse și scaunul șoferului OMP și hamul de siguranță. OMP a furnizat de asemenea volanul cu eliberare rapidă, montat pe o coloană de curse și echipat cu un sistem de schimbare cu palete. Ușile sunt căptușite cu panouri din fibră de carbon, iar bordul include un afișaj de curse.

Condițiile de siguranță în materie de concurență sunt îndeplinite de o cușcă completă cu role și de stingătoarele de incendiu, iar liniile de combustibil și de frână, cutia pedalelor, elementele de baterii și cabluri sunt proiectate pentru a atinge standardele de concurență.

 

TOYOTA GAZOO Racing

TOYOTA GAZOO Racing a concurat pentru prima dată în Europa în 2007 (ca GAZOO Racing). A început o lungă asociere cu Nürburgring 24 Hours cu două mașini Toyota Altezza (echivalentă cu prima generație Lexus IS) și o echipă care cuprindea șoferi și mecanici care erau angajați Toyota.

TOYOTA GAZOO Racing a devenit organizația internațională umbrelă pentru programul sportiv global la Toyota. În ultimul an, a câștigat două victorii în timpul primului său sezon în cadrul Campionatului Mondial de Raliuri FIA și a câștigat cinci runde la Campionatul Mondial de Rezistență FIA. Noul său program de dezvoltare a vehiculelor a produs hatchback-ul Yaris GRMN, cel mai recent dintr-o serie de mașini de succes marca GR și primul model GRMN care va fi dezvoltat și construit în Europa.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz