Electric Vehicle1200x800

Renault va deschide primul magazin dedicat conceptului Electric-Vehicle în Europa

* Renault va deschide primul său centru de experiență pentru vehicule electrice Renault pe 16 februarie la Stockholm, Suedia.

* Acest nou magazin de concepte va permite Renault să se angajeze cu publicul larg pe tema motorului electric într-o zonă urbană aglomerată.

* În plus față de obținerea unei șanse de a vedea gama EV a Renault, vizitatorii Centrului de experiență pentru vehiculele electrice Renault vor putea afla mai multe despre mobilitatea electrică.

 

Stockholm, Suedia, 14 februarie 2018 - La data de 16 februarie, Renault va deschide primul magazin european de concept - Centrul de Experiență Vehicule Electrice Renault - la Stockholm, unde vizitatorii vor putea descoperi avantajele mobilității electrice și vor găsi răspunsuri la întrebările lor la subiect. Acest magazin pentru autovehiculele electrice Renault va fi localizat în Täby Centrum, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Suedia, la periferia capitalei țării, și va constitui un prim loc pentru a promova avantajele automobilului electric ca mijloc de abordare a problemei a mobilității urbane.

"Suntem încântați să deschidem acest magazin, care ne va permite să relationam cu oameni despre mobilitatea electrică, să îi ajutăm să afle mai multe despre subiect și să le dea șansa de a-și împărtăși ideile. Ca marca europeană numărul unu, vom putea folosi acest magazin concept pentru a interacționa cu publicul și pentru a ajuta oamenii să înțeleagă oportunitățile și avantajele automobilului electric", a declarat Gilles NORMAND, vicepreședinte Groupe Renault, Senior Vice President Electric Vehicles.

Vizitatorii vor putea să se familiarizeze cu aspectele practice legate de mobilitatea electrică și să găsească o soluție personalizată care să corespundă stilului lor de viață particular. Magazinul conceptual cuprinde o serie de zone distincte, inclusiv un afișaj de vehicule electrice și zone în care vizitatorii vor găsi informații despre infrastructura și sistemele de încărcare, legislația locală, subvențiile, condițiile de cumpărare și serviciile legate de autovehiculele electrice, precum și un loc să se relaxeze și să facă schimb de idei. Vizitatorii vor putea să testeze vehicule electrice electrice direct pe teren, pentru a experimenta satisfacția unică a conducerii unui vehicul electric. De asemenea, clienții vor putea comanda noi vehicule electrice.

 

De asemenea, consilierii vor fi disponibili șapte zile pe săptămână pentru a- i ajuta pe vizitatori. Magazinul va cuprinde, de asemenea, o experiență digitală avansată, inclusiv un configurator exclusiv pentru mașini electrice, pentru a permite clienților să găsească modelul care satisface nevoile lor de zi cu zi.

"Răspundem anticipațiilor emergente ale clienților prin deschiderea de noi canale de distribuție urbane și prin valorificarea instrumentelor digitale pentru a oferi o experiență mai bună a clienților. Deoarece automobilele electrice reprezintă tehnologia de vârf pentru a asigura mobilitate durabilă pentru toți, Renault a adus împreună aceste două provocări, propunând o nouă abordare a distribuției gama zero de emisii și deschizând primul Centru de experiență în domeniul vehiculelor electrice în parteneriat cu distribuitorul nostru principal în Suedia Bilia. Stockholm a fost pe lista noastră din cauza expansiunii rapide a pieței de vehicule electrice în Suedia și a voinței puternice a guvernului suedez de a promova această tehnologie ", a adăugat Zakaria ZEGHARI, directorul de dezvoltare a rețelei de distribuitori din Europa.

Mergând înainte, Renault are deja in vedere deschiderea unor magazine similare si în alte orașe europene.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz