
* Dacia tocmai a înregistrat vehiculul său de 1.000.000 în Franța de la lansarea mărcii în iunie 2005.
* Clienții reacționează cu entuziasm la poziționare: oferind cel mai bun raport preț-performanță pe piață.
* Lansarea cu succes a noului Duster contribuie la povestea de succes a brandului.
Boulogne-Billancourt, 13.03.2018 - Brandul Dacia își continuă povestea de succes prin înregistrarea vehiculului său milion în Franța de la lansare, devenind un jucător cheie pe piață.
Damien Delcloque, director de marcă Dacia France, a declarat:
"Piatra de hotar a unui milion de vehicule Dacia in Franta, in mai putin de 13 ani, confirma pozitia brandului ca un jucator cheie pe piata franceza de automobile, care a ocupat locul 5 in ultimii 5 ani, in principal catre clientii privati. Poziționarea relevantă a mărcii, în conformitate cu așteptările clienților, oferă în continuare perspective bune de creștere."
O adevărată poveste de succes: deja 1 milion de autoturisme Dacia în Franța
La mai puțin de treisprezece ani de la sosirea mărcii în Franța, Dacia a vândut un milion de vehicule.
2017 a fost un alt an record, înregistrându-se 119 357 VP + LCV (+ 6,5%), Dacia fiind pe locul 5 pe piața auto. Pentru prima dată în istoria sa, marca a fost numărul trei în vânzările către clienți privați din Franța. Sandero, cel mai bine vândut model, este în continuare mașina favorită a francezilor * pentru al doilea an consecutiv.
Vehicule atractive, fiabile și accesibile
De la lansarea sa în iunie 2005, cu Logan, marca Dacia și-a extins considerabil gama de produse fără a se îndepărta de la principiile sale fundamentale: facilitarea accesului la vehicule noi, atractive, de calitate, fiabile și accesibile. Astazi are 6 modele cu Sandero, Logan si Logan MCV toate restabilite la sfarsitul anului 2016, Dokker, Lodgy, cel mai accesibil vagon de 7 locuri de pe piata si Duster-ul iconic.
Lansat în 2010, Duster sa stabilit ca un punct de referință în segmentul SUV, fără concurenți reali în ceea ce privește raportul preț-performanță. Noul Duster - un SUV autentic cu un design modern, atractiv, robust și complet redefinit - lansat la începutul anului 2018, se dovedește a fi promițător.
Un brand unificator
Dacă marca Dacia sa bucurat de o creștere aproape neîntreruptă de la lansare, aceasta se datorează faptului că a fost apreciată de clienții săi. Mândru de "cumpărăturile lor inteligente", ei devin repede cei mai buni ambasadori, până la punctul de a forma o comunitate puternică de 350.000 de fani Facebook. Această comunitate, care se reunește în fiecare an din 2008 la Grand Picnic Dacia, va sărbători evenimentul 10 în acest an.
* Sandero a fost în 2017 cel mai vândut autoturism către clienți privați cu 51.982 de unități.