Audi A5 Sportback0

Audi a început anul 2018, cu o creștere substanțială a vânzărilor. În luna ianuarie, Audi a livrat în jur de 149.100 de automobile premium clienților din întreaga lume, în creștere cu 20,3% față de anul precedent. O creștere bruscă s-a înregistrat în China (+ 73,0%) în special, în contrast cu încetinirea vânzărilor cu un an în urmă, în condițiile în care compania a negociat cu partenerii săi locali. Marca Audi cu cele patru inele a avut un rating bun la vânzări și în America de Nord (+ 9,8%). În Europa (-2,2%), vânzările în luna ianuarie au fost, totuși, ușor inferioare nivelului record din anul 2017.


"Este un inceput bun pentru un an crucial pentru Audi", spune Bram Schot, membru al consiliului de vanzari si marketing al AUDI AG. "2018 va fi modelat de inițiativa noastră de model. Dar, prin această inițiativă, punem temelia creșterii în următorii câțiva ani ". În cursul anului, accentul va fi pus pe segmentul de dimensiuni complete. Noul A7 va fi lansat, iar Audi va scoate următoarea generație a modelului A6, împreună cu două SUV-uri de dimensiune completă: Q8 și Audi e-tron cu motor electric.

Modelele din familia A4 și A5 au reprezentat cea mai mare creștere în ianuarie. În acest segment, Audi a livrat clienților cu aproximativ 50% mai multe automobile decât acum un an. Cererea pentru A4 și A5 s- a menținut în mod special în Statele Unite, vânzările crescând cu peste 71%. Pe toate modelele, Audi of America a vândut 14.511 (+ 9.9%) automobile premium, atingând cea de-a 85-a lună consecutivă. În țările vecine Canada (+ 10,2% până la 2130 de automobile) și Mexic (+ 8,3% până la 1.203 automobile), Audi a înregistrat din nou o creștere clară. În America de Nord în ansamblu, vânzările la sfârșitul lunii au totalizat 17.850 automobile (+ 9.8%).

În China, 60.875 (+ 73.0%) de clienti au optat pentru un Audi în ianuarie. Ca atare, marca a înregistrat cea mai puternică lună în China, de la intrarea pe piață acum 30 de ani. În acest an, lansările modelului Audi vor include versiunea lungă a noului model A8 în reprezentanțele chinezești - un alt impuls important pentru vânzările de dimensiuni medii ale mărcii, deoarece China este cea mai mare piață de vânzări pentru nava amiral a automobilului din Ingolstadt.

În Europa, aproximativ 60.450 (-2,2%) clienți au primit livrarea noului lor Audi în ianuarie. Această scădere ușoară se datorează, în principal, scăderii vânzărilor în Franța (-22,9% până la 3 394 automobile) și Italia (-19,5% până la 4 030 de automobile). Cu un an în urmă, vânzările Audi s-au bucurat de un început foarte puternic al anului în ambele țări datorită, printre altele, noului Q2 nou disponibil. În Spania (+ 0,4% până la 4949 automobile), vânzările au depășit cifra de 2017. Acelasi lucru se intampla si pentru cele mai mari piete europene de vanzari ale celor patru inele: in Marea Britanie, vanzarile au crescut cu 0,5%, ajungand la 11.810 de automobile, in ciuda scaderii pietei globale, in timp ce vanzarile in Germania au crescut cu 0,4%, ajungand la 23.019 automobile. Pe piața internă, compania a început în august 2017 să ofere un bonus de comerț pentru clienții care trec de la autoturismele diesel care respectă standardele Euro 1 până la Euro 4 pentru un model Audi cu standardul Euro 6. Pana in prezent, aproximativ 21.500 de clienti au profitat de aceasta oferta si au inlocuit masina lor mai veche cu un Audi echipat cu cea mai noua tehnologie de eficienta.