Actualizare contracte – Februarie 2019

 

 

Societatea VITAL S.A. își anunță utilizatorii că procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, continua și în luna februarie, conform graficelor stabilite. Așadar, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.

Contractele sunt actualizate la agențiile/sediul societății VITAL, după cum urmează:

* Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.

* Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr. 19 - 21

  - La Casierie - Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
   -  La Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
   -  La Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.

 

Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:

- Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)

- Act de identitate (original și copie)

Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare , până la data de 15 martie 2019. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.

BRANȘAMENTE INDIVIDUALE

Bulevardul Decebal nr. 4A, 4B, 4D, 8A, 10A, 18, bulevardul Traian nr. 20-31

Strada Dragoș Vodă nr. 4, 4A, 5, 6, 6C. str. Gării nr. 1 – 16, str. Victor Babeș, str. Victoriei nr. 3-71, nr.90A, 92, 94, 101, 104, 106, 120

Aleea Neptun nr. 1 - 4

ABONAȚI CASNICI

În ceea ce privește utilizatorii serviciilor noastre care dețin branșamente individuale la case menționăm că, daca nu s-au prezentat în urma invitațiilor la actualizarea contractelor de alimentare cu apă și canalizare, să se prezinte în vederea reglementării situației.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz