Techsylvania E.ON Drive 2 1200x1600

Techsylvania, ediţia 2018: E.ON a păşit în noua lume a
energiei

* Tehnologia, digitalizarea, produsele și serviciile inovatoare, precum şi atenţia faţă de client sunt cuvinte cheie pentru noua lume a energiei;

* E.ON Drive este conceptul de mobilitate electrică prezentat de E.ON în cadrul Techsylvania 2018;

 Techsylvania E.ON Drive 1 2 1200x1600

Compania E.ON a prezentat în cadrul Techsylvania, cel mai mare eveniment din Europa de Est dedicat tehnologiei şi inovaţiei care s-a desfăşurat la Cluj-Napoca, preocupările sale constante privind depăşirea graniţei de furnizor tradiţional de utilităţi pentru a oferi clienţilor soluţii noi care să le facă viaţa mai uşoară.

Contextul este dat de tendinţele din noua lume a energiei, care înseamnă utilizarea tot mai frecventă a surselor regenerabile şi a rețelelor inteligente, a tehnologiei şi digitalizării pentru a lansa produse și servicii inovatoare.

 

Conceptul E.ON Drive a fost prezentat în premieră la Techsylvania, prin pachete de echipamente de încărcare a autovehiculelor electrice și servicii care răspund nevoilor specifice de pe piața de mobilitate electrică din România.

„Lansarea acestui produs inovativ şi sustenabil, parte din noul concept E.ON Drive, este un pas important pentru E.ON şi se înscrie în strategia companiei de a oferi soluţii noi, inovative, din afara zonei de utilităţi. Traseul inovării continuă cu dezvoltarea şi lansarea altor soluţii smart, prietenoase cu mediul şi adaptate nevoilor clienţilor noştri”, a declarat în cadrul evenimentului Andreea Ioniţă-Cirebea, Director Strategie, Pieţe şi Digitalizare E.ON România.

Ambiția de a oferi clienților noștri o experiență cât mai utilă şi plăcută ne-a determinat să dezvoltăm aplicațiile mobile pentru serviciile de tip self-care. Mobile Myline, lansat anul trecut, a fost descărcat de peste 100.000 de ori în doar câteva luni.

E.ON Myline, platforma unde sunt active circa 540.000 de conturi, a devenit unul dintre cele mai accesate portaluri self-care ale unui furnizor de energie din România.

În premieră în România, demersurile de conectare la reţelele de gaze naturale și energie electrică aflate în zona gestionată de companie au fost aduse în mediul online. Astfel platforma https://acces.delgaz.ro/ este menită să faciliteze procesul de conectare și este dedicată potențialilor clienți care au rețeaua de distribuție în proximitatea lor.

Ediţia din acest an a Techsylvania, desfăşurată la Cluj-Napoca în perioada 9-12 iunie a.c. şi susţinută de E.ON în calitate de partener, a însemnat seminarii şi discuţii aplicate - moderate de vorbitori de renume internaţional din domenii variate, dar şi multe provocări pentru cei peste 2.000 de participanţi.

 

Despre E.ON România
Companiile din structura grupului E.ON, prezent în România din anul 2005, operează o reţea de distribuţie a gazelor naturale în lungime de peste 22.000 km, respectiv o reţea de distribuţie a energiei electrice de peste 81.000 km şi deservesc circa 3,1 milioane de clienţi din 20 de judeţe situate în jumătatea de Nord a ţării. De la intrarea pe piaţa locală, E.ON a investit circa 1,5 miliarde de euro în principal pentru modernizarea reţelelor de gaze şi electricitate şi a virat către stat 1,9 miliarde de euro sub formă de impozite şi taxe.

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz