PEUGEOT GAMA 003 0 Copy 1200x800

 

 

 

Portugalia a ales PEUGEOT drept alegerea nr. 1 pentru consumatorii de marcă pentru al optulea an consecutiv 

 

 

 

Consumatorii portughezi au început anul 2021 selectând încă o dată marca PEUGEOT ca „marca nr. 1, alegerea consumatorului”. Acesta este al 8-lea an consecutiv în care marca a primit această recunoaștere, depășind 10 dintre concurenții săi din segmentul de marcă generalistă.  

 

 

Această distincție vine din moment ce PEUGEOT Portugal închide anul 2020 cu 21.494 de unități vândute și o cotă de piață de 12,4%. Este singura marcă de mașini de pe piața portugheză care și-a mărit cota de piață timp de 11 ani consecutivi. 

 

 

În 2020, trei modele premiate cu „Mașina anului” erau disponibile simultan în gama portugheză: noile PEUGEOT 208 și e-208 (alese în 2020), PEUGEOT 3008 (alese în 2017) și PEUGEOT 308 (alese în 2014). 

 

 MARCA AUTOMOVEL SEGMENTO MEDIO 0 copy 1200x1956

 

Pentru al 8-lea an consecutiv, PEUGEOT și-a consolidat poziția de brand de referință în rândul consumatorilor portughezi, câștigând titlul de „Consumer Choice 2021” într-un sondaj realizat de 1.670 de persoane realizat de ConsumerChoice - Centrul de evaluare a satisfacției consumatorilor. Cu un scor de 89,92% și cel mai bun indice de satisfacție din categoria sa, PEUGEOT a ieșit în topul celor 11 mărci de mașini generaliste, toți candidați la premiul „Consumer Choice”.  

 

 

Această distincție aduce din nou un omagiu imaginii de marcă și succesului PEUGEOT în Portugalia, susținută de o mutare permanentă de lux și o strategie de electrificare care, combinată cu o ofertă completă de servicii, permite PEUGEOT să ofere clienților săi 7 modele 100% electrice sau hibride reîncărcabile , atât pe segmentul autoturismului, cât și pe cel al vehiculelor comerciale.  

 

 

"Ne simțim extrem de mândri și mulțumiți de această recunoaștere acordată de consumatorii portughezi. Mai ales la sfârșitul anului 2020, un an care s-a dovedit a fi deosebit de solicitant și care a necesitat noi răspunsuri în contextul pandemiei, încă foarte relevantă astăzi Acest „Premiu pentru alegerea consumatorului 2021” reafirmă importanța PEUGEOT pentru clienții portughezi, care este întărită de rezultatele vânzărilor pe care marca le-a înregistrat pe piața portugheză în 2020. Este, de fapt, singurul brand auto care își vede creșterea cotei de piață. pentru al 11-lea an consecutiv. Aceste rezultate subliniază relevanța alegerilor și strategiei noastre. Am reușit să ne concentrăm toate eforturile, obiectivele și resursele într-o singură și aceeași direcție: clientul. Aceste succese, atât din punct de vedere al imaginii, cât și al vânzărilor , se datorează nu numai poziționării gamei noastre de produse și servicii conexe, cu un accent deosebit pe electrificare, ci și întregii energii și angajamentului ceaiului nostru ms, care se străduiesc zilnic să facă viața mai ușoară pentru clienții noștri. Mă refer în special la reprezentanțele PEUGEOT care, în ciuda enormelor incertitudini ale unei piețe îngreunate de pandemia covid-19, au făcut o treabă remarcabilă ", subliniază Jorge Tomé, director general PEUGEOT Portugalia. 

 

 

Victoria în categoria susținută de un loc 3 în termeni absoluți 

 

 

Scorul puternic al PEUGEOT, de 89,92%, este rezultatul combinării celor 90,10% realizate pentru criteriul „Satisfacție” și a 88,70% din „Intenția / Recomandarea de cumpărare”. Două rezultate foarte pozitive. În plus, PEUGEOT a înregistrat cel mai bun rezultat pe 6 din cele 10 criterii de evaluare cu scoruri peste 9 puncte, maximul fiind de 10 puncte. 

 

 

Ținând cont de toate categoriile de activitate analizate, scorul PEUGEOT de 89,92% de către consumatorii portughezi a plasat marca pe a treia treaptă a podiumului dintr-un total de 724 mărci din diferite sectoare (un total de 218 641 evaluări), subliniind în continuare statutul său de o marcă de referință. Lisabona Oceanarium (93,07%) a ajuns pe primul loc, urmat de grupul spitalicesc Lusíadas Saúde (90,72%) și apoi PEUGEOT. 

 

 

Creșterea continuă a cotei de piață în ultimii 11 ani

 

 

PEUGEOT este singurul brand auto care a înregistrat o creștere continuă a cotei sale de piață, an de an, în ultimii 11 ani. În 2020, PEUGEOT Portugalia a vândut în total 21.494 de vehicule și și-a mărit cota de piață la 12,4%, comparativ cu 11,8% la sfârșitul anului 2019. 

 

 

Printre gama de modele disponibile pe piața portugheză se numără nu mai puțin de 3 modele premiate cu „Mașina anului” în Europa: noul PEUGEOT 208, ales în 2020, care întruchipează strategia mărcii de „putere de alegere” oferind clienților săi trei tipuri de energie: electrică, pe benzină sau diesel; PEUGEOT 3008, ales în 2017 și care a ajuns acum în rețeaua de dealeri a mărcii în noua sa versiune, cu motoare cu ardere internă și hibrizi reîncărcabili; și în cele din urmă PEUGEOT 308, „Mașina anului” în 2014, introdusă recent în Portugalia cu o nouă gamă.

 

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz