Campagne 2.1.0 Lets Go Copy 1200x800

 

 

Pe 26 septembrie 2020, PEUGEOT va da startul manifestărilor de celebrare a 210 ani de îndrăzneală, pasiune și inovație.

 


La 26 septembrie 1810, compania PEUGEOT Frères Aînés a fost fondată oficial... într-un registru pe care încă îl puteți găsi în Arhivele Terre-Blanche (Doubs). De mai bine de două secole, familia PEUGEOT este prezentă la revoluția modei din secolul al XIX-lea - cu sârmă de oțel în fustele crinoline - și apoi revoluția mobilității, cu biciclete și mașini. Este un brand format de creativi, ingineri, designeri, care de mai bine de două secole agită normele pentru reînnoirea standardelor de mobilitate. PEUGEOT nu a încetat niciodată să se reinventeze ca marcă și a devenit din ce în ce mai puternică de-a lungul anilor pentru a înfrunta viitorul cu seninătate.

 

 PEUGEOT 601 copy 1200x690

 

 

Pentru această sărbătoare a fost creat un logo dedicat celei de-a 210-a aniversări a mărcii intruchipate de un leu. Din 24 august, până la sfârșitul anului, sărbătoarea mărcii Peugeot va fi marcată de mai multe campanii și evenimente cheie:
* O campanie promoțională internațională cu oferte istoric, incepand  cu data de 24 august 
* Un plan editorial dedicat rețelelor sociale în septembrie și octombrie 
* Două evenimente digitale in 24 și 26 septembrie 
* Intrarea este stabilită la 1 € pentru toți vizitatorii muzeului de aventura PEUGEOT din Sochaux, in perioada 1 septembrie - 31 octombrie,
* Produse PEUGEOT Lifestyle dedicate special fanilor Brandului Lion, comercializate la sfârșitul lunii septembrie. 

 

 

Un logo specific pentru a sărbători 210 ani de "Lion Brand" a fost conceput de designerii studioului PEUGEOT Design Lab. Acesta va identifica toate evenimentele legate de această sărbătoare. 

 

Leul, ambasadorul mărcii, este ilustrat aici și este subliniat de o săgeată. Aceasta se referă la cel mai vechi logo PEUGEOT existent (înregistrat în 1858), care simbolizează cele trei calități ale pânzelor de ferăstrău PEUGEOT produse chiar de la începutul mărcii: flexibilitate, rezistența dinților și viteza de tăiere. Săgeata consacră noțiunea de viteză. 

 


Legenda „210 ani” este o referire la istoria mărcii, dar și la următorii 210 ani care urmează. Culorile alb-negru ale logo-ului subliniază cumpătarea și frugalitatea, mantra lui PEUGEOT. Cercul care înconjoară "Leul" afirmă logo-ul ca o emblemă. 

 

 

Ofertele promoționale pentru tranzacții și finanțare pentru clienții individuali pe vehicule noi vor fi, de asemenea, parte a sărbătorii celei de-a 210-a aniversări a PEUGEOT, din 24 august  și până la sfârșitul anului 2020. 

 

 

„2.1.0. Let’s Go" este sloganul campaniei internaționale. Este un moment memorabil din istoria de 210 ani a marcii PEUGEOT, un brand de durată ce are in spate o istorie bogată punctată de multe realizări. Mesajul „De partea ta pentru a te menține” este destinat clienților, pentru a arăta că Brandul este acolo pentru a oferi sprijin în momentele cheie ale vieții lor. Această campanie va fi difuzată prin comunicarea „360°”, pe canale TV, web, rețele sociale, precum și pe panouri publicitare și radio (în funcție de țară). Un film care se concentrează asupra istoriei mărcii va fi difuzat pe rețelele de socializare pe 26 septembrie, la 210 ani de la înființarea PEUGEOT. 

 

 

O campanie globală pe rețelele de socializare, Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin va marca sărbătoarea a 210 ani de la înființarea brandului PEUGEOT. 

 

 

Inspirat de această aniversare, conținutul oferit pe aceste diferite platforme va avea fiecare un plan editorial dedicat, în perioada 1 septembrie - 30 octombrie, bazat pe hashtag-ul #210YEARSWITHPEUGEOT.

 


În perioada 1 - 26 septembrie, Peugeot invită publicul să participe la alegerea stilului „Ligii Campionilor” a celui mai emblematic PEUGEOT din ultimele două secole. Va fi un singur câștigător, cel votat de public, PEUGEOT-ul final! La sfârșitul acestei competiții, echipele PEUGEOT Design, conduse de directorul lor Matthias HOSSANN, vor lucra la o surpriză care va fi dezvăluită în luna octombrie și care va fi, fără îndoială, încă o bijuterie în cei 210 ani de existență ai mărcii. 

 

 

Punctul culminant al manifestarilor vor fi două evenimente digitale exclusive organizate în septembrie în jurul datei aniversării:

* Pe 24 septembrie, un eveniment digital rezervat presei, dimineața și rețeaua de dealeri, după-amiază,
* Pe 26 septembrie, data celei de-a 210-a aniversări, eveniment digital pentru rețelele de socializare, va fi difuzat pe platformele Peugeot Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin. Publicul va avea parte de surprize de așteptat cu nerăbdare în aceste două zile! 

 

 

Intrarea în PEUGEOT Musée de l’Aventure   din Sochaux este oferită publicului la prețul simbolic de 1 €, de la 1 septembrie si până la 31 octombrie.

 

 

Musée de l'Aventure PEUGEOT este unul dintre siturile obligatorii de vizitat din estul Franței, care este martorul a două secole din saga industrială a mărcii "Lion". Acesta este localizat în Sochaux și a fost amplasat în fortăreața istorică a producțiilor brandului PEUGEOT din 1810 până în zilele noastre.

 Screenshot 20200827 000900 com.android.gallery3d copy 1899x1080 1 copy 1200x800



În cele din urmă, ediția 2020 a evenimentului "International Adventure Peugeot Meeting" (IAPM) va avea loc în zilele de 2, 3 și 4 octombrie în Sochaux. Acest eveniment de excepție este rezervat membrilor Aventure PEUGEOT și va include 130 de echipaje - de la PEUGEOT 201 la PEUGEOT RCZ - pentru un miting auto de 300 km prin mediul rural din Doubs pe parcursul a 3 zile. Pentru mai multe informații, accesați pagina IAPM 2020: https://iapm2020.fr/

 

 

Două colecții de produse de stil de viață PEUGEOT dedicate sărbătorii celei de-a 210-a aniversări a mărcii vor fi puse la vânzare la sfârșitul lunii septembrie în magazinul online https://boutique.peugeot.com.

 

 Logo Peugeot 210Ans copy 1200x1200

 

 

Fanii PEUGEOT vor fi mândri să poarte tricouri, cămăși sau alte produse promoționale și să folosească rucsacuri, știfturi sau brelocuri, pe care le vor avea în fiecare zi cu ei. Colecția dedicată sărbătoririi celor 210 ani din istoria PEUGEOT prezintă logo-ul negru pe un fundal alb cu titlul „210 ani”. Colecția ștampilată cu logo-ul alb pe un fundal negru cu titlul „Din 1810” este atemporală și include obiecte culinare, inclusiv o moară de ardei.

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz