UEFA Champions League Final   LEAF NISMO RC 02 Source Copy 1200x800




 

LISBON, Portugalia - Nissan aduce emoție electrificată în finala UEFA Champions League, oferind unui grup norocos de șoferi Nissan LEAF o experiență de joc inedita de o zi.

 

 

Din cauza că fanii nu pot participa in mod personal la jocul din acest an, Nissan creează un cadru inedit de vizionare a meciului pentru 50 de proprietari LEAF, ale căror mașini vor fi parcate în formație de echipă cu fața către un ecran gigant, aducându-i mai aproape de acțiune. Petrecerea inedită va avea loc într-o locație secretă comunicată exclusiv fanilor selectați, fiecare dintre ei putând aduce un invitat.

 

 UEFA Champions League Final source source copy 1200x690

 

Printre cei prezenți va fi proprietarul celei de-a 5.000 masini LEAF vândute în Portugalia și legenda UEFA Champions League, Nuno Gomes, care se va alătura unei întâlniri exclusiviste. Cu toate măsurile necesare, fanii vor avea acces și la trofeul Ligii Campionilor UEFA pentru o oportunitate exclusivă de fotografie, înainte de a se îndrepta spre stadion.

 

 

Nissan se află în al șaselea sezon în calitate de sponsor oficial al automobilelor din UEFA Champions League, cel mai mare eveniment sportiv anual din lume. 

 

 

„De șase sezoane de acum, electrificam finala UEFA Champions League”, a declarat Gareth Dunsmore, vicepreședinte pentru marketing de telecomunicații, servicii auto conectate și experiență pentru clienți la Nissan Europe. „În acest an, ne-am simțit și mai motivați să adăugăm emoția evenimentului. Nimic nu poate recrea emoția de a fi pe stadion, dar sperăm că putem oferi proprietarilor noștri LEAF următorul lucru bun". 

 

 UEFA Champions League Final LEAF NISMO RC 01 source copy 1200x700

 

 

Pe lângă găzduirea petrecerii inedite, Nissan va face o parada cu trofeul UEFA Champions League prin Lisabona, până la Estadio Da Luz, la bordul mașinii sale electrice performante Nissan LEAF NISMO RC.

 

 

Finala va fi, de asemenea, primul eveniment important in care se va prezenta noul logo al mărcii Nissan, dezvăluit în urmă cu câteva săptămâni, alături de noul crossover electric Nissan Ariya. Atât noul logo, cât și Ariya vor avea un rol central în cadrul activităților Nissan pe parcursul intregului weekend de la Lisabona, Capitala Verde Europeană pentru  anul 2020. 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz