Noul Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R este cea mai performantă mașină de producție pe care Renault a pus-o vreodată pe piață. Este înrădăcinată în istoria imensă a motorsportului Renault și perpetuează legenda Mégane R.S., care a adus încă o dată pe drum tehnologiile și know-how-ul Renault Sport dezvoltat pe pista de curse. Pentru această mașină, inginerii Renault Sport și-au extins experiența mai mult decât oricând. Rezultatul a fost validat de un nou record pe Nürburgring.

 

 

 

* Noul MEGANE R.S. TROPHY-R are același motor excepțional de eficient, de 1.8 litri, de 300 CP ca și versiunea Trophy (167 CP/l). Astfel, experții Renault Sport nu s-au concentrat pe sporires performanței prin creșterea puterii, ci au privit în altă parte- în trei sfere principale de dezvoltare

 

* Reducerea drastică a masei. Încercarea de a reduce greutatea se regăsește în fiecare detaliu, de la absența unui scaun din spate la adoptarea jantelor de carbon (opțional), fără a uita linia de evacuare marca titanului Akrapovič. Verdictul pe cântare: -130 kg mai ușor decât Mégane R.S. Trofeu fără opțiuni.

 

* Complet reproiectat, pentru un rezultat mai radical. Axa față cu crestături negative crescute, axe H mai ușoare in spate, șuruburi Öhlins reglabile specifice, anvelope Bridgestone Potenza S007 exclusive pentru Renault Sport și frânare de înaltă performanță cu discuri carbon-ceramice Brembo opționale etc.

 

* Aerodinamica s-a îmbunătățit și mai mult, pentru o mai bună susținere și o mai bună circulație a fluxurilor (pardoseli speciale ale caroseriei și difuzor de carbon) și un control termic optimizat suplimentar (admisie de aer NACA, reductoare de frână etc.).

 

* Această lucrare de expert a fost validată de cronometru: un nou record absolut pentru o mașină de producție cu tracțiune față a fost atins la 5 aprilie 2019 de către New MÉGANE R.S. TROPHY-R la 20,6 km de Nordschleife la Nürburgring la 07: 40,100. De asemenea, a atins un timp de referință de 07: 45.389 pe circuitul oficial al circuitului. Aceasta este o performanță extremă având în vedere că marja de progres este tot mai îngustă la un asemenea nivel.

 

New Mégane R.S. Trophy-R, o mașină excepțională, va fi în vânzare până la sfârșitul anului 2019 sub forma unei serii limitate de 500 de vehicule numerotate.


 

Patrice RATTI, Renault Sport Cars Director General:

 

"New Mégane R.S. Trophy-R completează Mégane R.S. cu o versiune mai extremă. Este foarte asemănătoare unei mașini de curse, dar este certificată pentru autostrada publică. Știm că există clienți care caută acest tip de mașină, și nu fiecare șofer trebuie să fie pus în spatele volanului unei astfel de mașini. Pentru ingineri este o oportunitate de a-și concentra know-how-ul pentru a produce cea mai rapidă mașină posibilă. Dosarul Nürburgring este o demonstrație a acelei performanțe". (📸 Photo Credits: Antonin VINCENT/DPPI)

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz