GROUPE RENAULT A INAUGURAT NOUL SEDIU “RENAULT BUCHAREST CONNECTED”



"Renault Bucharest Connected" este noul centru de luare a deciziilor al Grupului Renault în România. 3.200 de angajați au fost adunați într-o clădire care găzduiește noul centru de design, precum și funcțiile de inginerie și terțiar.

La douăzeci de ani de la privatizarea Dacia, "Renault Bucharest Connected" semnalează o nouă eră în dezvoltarea grupului Renault. Fiind leagănul succesului comercial al Daciei și, în ansamblu, al gamei Global Access, acest centru va continua să proiecteze modele pentru piața mondială.

 

Vineri, 28 iunie, Groupe Renault și-a inaugurat noul sediu din România, cunoscut sub numele de "Renault Bucharest Connected", la o ceremonie prezidată de premierul român, Thierry Bolloré, CEO al Groupe Renault și în prezența lui Laurens van den Acker , Designul Corporate EVP și Gaspar Gascon-Abellan, adjunct EVP Engineering.

 

După preluarea Dacia de către Renault cu douăzeci de ani în urmă, în 1999, diferitele activități ale centrului tehnic Groupe Renault din România (Proiectare, Inginerie, Vânzări și alte funcții terțiare) au fost localizate în cinci locații diferite. Aceste activități au contribuit la succesul comercial al gamei Global Access și al celor mai bine vandute modele ale sale: Sandero și Duster.

 

Noul nume, "Renault Bucharest Connected" - ales de angajați - evidențiază interacțiunile facilitate prin aducerea întregului personal într-un singur site și introducerea de noi resurse digitale. Acest nou mod de lucru va asigura o mai mare eficiență și eficacitate în proiectarea și dezvoltarea viitoarelor modele Groupe Renault și va contribui la atingerea obiectivelor stabilite în planul strategic "Drive the Futur"+e". 

 

Un nou centru de design cu resurse mai mari

 

Noul centru de design din București este considerabil mai spațios și beneficiază de resurse mai mari (precum mașini de frezat și cabine de vopsit). Treizeci de angajați (designeri, creatori de modele, modelare digitală etc.) de diferite naționalități (române, franceze, ucrainene, moldovenești etc.) vor continua proiectarea vehiculelor pentru piața mondială.

 Inauguration of the new Renault Bucharest Connected centre2 1200x800

Pentru a marca inaugurarea noului centru de design din Bucuresti, personalul de design a prezentat o creatie bazata pe Duster si un stil clar pentru aventura! Duster este unul dintre modelele iconice ale Grupului și s-a bucurat de succes la nivel mondial, cu peste 2,8 milioane de unități vândute sub insignele Renault și Dacia de la lansarea primei generații în 2010.

 Inauguration of the new Renault Bucharest Connected centre3 1200x800

Aducerea împreună a echipelor de proiectare și de inginerie la un singur loc va permite comunicarea mai ușoară și mai eficientă a proiectelor în curs de dezvoltare.

 

Laurens van den Acker, EVP Corporate Design:

"Mulțumită echipelor din București, modelele gamei noastre Global Access, cu stilul lor robust și atractiv, se bucură de succes în întreaga lume. Comparativ cu centru de design R'GENERATION din Franța, centrul București este mai mare, mai spațios și mai strălucitor. Este echipat cu cele mai recente tehnologii digitale și echipele de inginerie de la fața locului vor fi un real avantaj atunci când se proiectează modele la cel mai înalt nivel de calitate". (Photo Credits: Olivier MARTIN-GAMBIER) 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz