În timpul Grand Prix-ului francez de Formula 1, Renault Sport Racing a prezentat noile sale modele de competiție pentru clienți, derivate din gama de drumuri. Dezvoltat atât pentru cele mai populare cupe single-make, cât și pentru competițiile deschise, această nouă generație oferă versatilitate și accesibilitate fără precedentul model pentru costuri tot mai mici.

Derivat de la New Clio R.S. Linia, al cărui stil expresiv și sportiv este asigurat de bara de protecție frontală cu lama de stil F1, cea mai recentă creație a Renault Sport Racing, concepută pentru competiția clienților, moștenește șasiul versatil disponibilă în trei versiuni!

 

După un an de dezvoltare în care fiabilitatea, performanța și controlul costurilor au fost cuvântul cheie, noua competiție Clio va oferi versatilitate de neegalat. În ciuda băncii lor de organe comune, Clio Cup, Clio Rally și Clio RX vor fi trei mașini de curse adecvate, special concepute pentru capacitățile lor.

 

Cu toate acestea, clienții vor putea schimba categoriile cu aceeași mașină datorită kiturilor de conversie dedicate. Această soluție economică a fost studiată astfel încât clienții să poată descoperi motorsportul sau provocări pentru victorie pe toate tipurile de suprafețe sau terenuri, indiferent de experiența lor.

 

În plus, această a cincea generație va primi toate echipele de savoir-faire ale echipelor Viry-Châtillon și Dieppe, unde vor fi asamblate cele trei modele.

 

Această experiență de neegalat în Europa a fost utilizată pentru a optimiza fiecare versiune la toate nivelurile. Pe frontul tehnic, de exemplu, a fost studiata prima versiune a motorului 1.3 Tce pentru masina competitiva a clientilor pentru a satisface nevoile diferitelor terenuri de curse pe care Clio le-ar putea inregistra. În același timp, siguranța și echitatea au fost păstrate și întărite pentru a face motorsportul tot mai accesibil. 

 

Bazându-se pe reputația de calitate recunoscută în unanimitate de la lansarea modelului R8 Gordini în 1966, această nouă gamă combină moștenirea Renault și cele mai bune pasiuni ale acesteia, construindu-se pe noul Clio R.S. Linia de dinamism și eficiență, o referință între mașinile sport compacte.

Comercializarea Clio Cup, Clio Rally și Clio RX va începe în octombrie, cu următoarea fișă  de specificații:

 

Şasiu

Baza: Linia Clio RS
Șasiu: monococ sudat din oțel
Axa frontală: Pseudo McPherson
Axa spate: axa H
Suspensie: Suspensie ne-reglabilă de suspensie Bos Bos

Motor

Tip: 1.3 TCe Renault - 4 cilindri - 16 supape
Turbocompresor: Garrett
Răcire: derivat al modelului standard
Livrarea combustibilului: injecție directă
Putere: 170 - 180 cai putere, conform reglementărilor
Cuplu: 280 - 320 Nm, conform reglementărilor
• RPM maxim: 6.500
Electronică: Curse de viață
Combustibil: SP98

Dimensiuni

Lungime - Lățime - Auteur înălțime (mm): 4050 - 1988 - 1400
Track front-spate (mm): 1500 - 1490
Ampatament (mm): 2579
Greutate descărcată: conform reglementărilor

Transmisie

Transmisia secvențială Sadey cu cinci trepte de viteză + inversă
Transmisie manuală cu deblocare electrică pentru inversare
ZF diferențial alunecare limitată
Ambreiaj: Sachs
 

Roți

Roți: 6x15 (pietriș), 6,5x16 (Asfalt), 7x17 (Cupă)
Anvelope: Michelin
Frânele față: conform reglementărilor
Frâne spate: conform reglementărilor
Frâna hidraulică de mână

Alții

FIA a omologat celulele de combustibil FT3

(Photo Credits: Frédéric LE FLOC'H)

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz