20 de ani de A6 Avant cu calitati offroad: noul Audi A6 allroad quattro

* O noua generație cu design impresionant, pachete de echipamente extinse și capabilități excelente pentru off-road
* Versatilitate, combinată cu un aspect distinctiv și un echipament premium
* Motoare puternice V6 TDI, suspensie pneumatică adaptabilă cu o înălțime de până la 60 milimetri (2.4 inci) de la distanță variabilă la sol și control de coborâre în colină, standard
* La 20 de ani de la debut, se lansează cea de-a patra generație a modelului Audi A6 allroad quattro.

 A196848 large 1200x800

Cu tractiunea integrala standard, suspensia pneumatica adaptabila si garda la sol crescuta, noul Audi A6 allroad quattro dispune de motoare puternice V6 TDI (consumul combinat de combustibil în l / 100 km: 6,6 - 5,8 *, emisiile combinate de CO2 în g / km: 172 - 152 *) ce oferă o putere de tracțiune amplă de până la 2,5 tone de remorcare. Datorită aspectului său distinctiv și a opțiunilor de echipament mai personalizate decât predecesorul, A6 allroad quattro apelează la clienții care apreciază combinația de design puternic, versatilitate extraordinară și confort ridicat.

 

A196838 large 1200x800

Audi A6 allroad quattro: cel mare de la Audi


Modelul A6 allroad quattro intră în cea de-a patra generație, când își sărbătorește cea de-a 20-a aniversare - Audi a avut premiera acestei variante extrem de versatilă a modelului Avant în 1999. Sistemul standard de tracțiune integrală și suspensia pneumatică adaptivă, cu gardă la sol variabilă, fac posibilă îmbunătățirea capacităților off-road - totuși este la fel de dinamic pe cât este confortabil pe drum. Aspectul distinctiv și echipamentul extins completează talentul multilateral al modelului A6 allroad quattro.

"Orașul, țara, râul" - caracteristici de suspensie extinse pentru vehicule rutiere și off-road


Corpul noului A6 allroad quattro are o înălțime de până la 45 milimetri (1,8 inci) mai mare decât A6 Avant. Garda la sol, la înălțime standard, este de 139 mm (5,5 inci), subliniind calitățile sale off-road. A6 allroad quattro este la fel de puternic atunci când este utilizat ca vehicul de remorcare - poate trage până la 2,5 tone.

Suspensia pneumatică adaptivă cu amortizare controlată este standarda la Audi A6 allroad quattro și a fost adaptată special pentru A6 allroad quattro pentru a-și îmbunătăți capabilitățile de teren. Reglează înălțimea de deplasare în funcție de viteza și modul de drum stabilite în sistemul de selectare a unităților Audi. În modurile auto și de confort, modelul A6 allroad quattro pornește la înălțime standard cu o gardă la sol de 139 mm (5.5 in), care poate fi ajustată în mod activ cu o strategie de control dependentă de viteză. Dacă se selectează cea mai mare înălțime de deplasare și viteza este maximă. 35 km / h (21,7 mph), corpul este ridicat 45 mm (1,8 in). Corpul este coborât automat când această viteză este depășită. La viteze pe autostradă de peste 120 km / h (74,6 mph), înălțimea aceasta este redusă cu 15 milimetri (0,6 inci). Dacă A6 allroad quattro pornește în modul offroad, care acoperă viteze de până la 80 km / h (49,7 mph), caroseria este cu 30 de milimetri (1,2 inci) mai înalta decât înălțimea standard de plimbare. Călătorind la viteze foarte scăzute sub 35 km / h (21,7 mph), modul de ridicare adaugă încă 15 milimetri (0,6 inci), ridicând garda la sol cu ​​45 de milimetri (1,8 inci) deasupra poziției normale.

În plus față de suspensia special adaptată, modelul A6 allroad quattro oferă caracteristici suplimentare de confort. De exemplu, șoferul poate apela un afișaj pe monitorul MMI, care arată unghiul de înclinare actual în direcția longitudinală și transversală - în cazul în care vehiculul este expus riscului de răsturnare și, ca atare, apare un avertisment. Pe o pantă abruptă, controlul de coborâre a dealurilor limitează viteza în intervalul de la 2 la 30 km / h (1.2-18.6 mph) la o figură definită de șofer și frânează toate cele patru roți selectiv și individual, după cum este necesar. Pe suprafețele libere, sistemul oferă o pană suplimentară de frânare în fața roții, utilizând o funcție specială de frânare ABS. În modulul off-road pentru unitatea Audi, toate sistemele dinamice de manipulare relevante până la controlul stabilizării sunt adaptate condițiilor de teren.

A196838 large 1 1200x800
Caracter distinctiv - design izbitor și aspect specific modelului


Noul A6 allroad quattro are un aspect off-road care este și mai remarcabil decât modelul predecesor. Această soluție exterioară și individuală, versatilă pe interoor subliniază caracterul puternic al noului model.

Atasamentele speciale de pe caroserie aduc la viata farmecul robust al noului A6 allroad quattro. Cadrul unic, lat cu unghiurile sale verticale de aluminiu domină capătul din față. Șinele de acoperiș specifice fiecărei trepte montate pe bare, iar ornamentele pentru ferestrele, protecția din partea inferioară a șasiului, precum și ornamentul difuzorului și banda dintre luminile din spate sunt finisate într-o variantă de aspect negru sau aluminiu. Învelișurile arcului roților sunt finisate în contrast cu un gri de scandiu ca standard. Acestea sunt disponibile opțional în culoarea caroseriei sau în negru lucios. 

 

Două pachete opționale îmbunătățesc și mai mult aspectul: pachetul exterioar din aluminiu și pachetul de coafură neagră cu atașamente întunecate și benzi decorative. Paleta de vopsea pentru noul Audi A6 allroad quattro cuprinde unsprezece culori, inclusiv noul verde gavial specific tuturor culorilor, care se bazează pe culoarea specifică a primului model din 1999.

A196836 large 1200x800

 

Interiorul este disponibil în trei culori - negru, bej maro și okapi maro. Scaunele sunt tapițate ca standard în pânză neagră și piele parțial. Alternativ, sunt disponibile tonuri de bej și maron, precum și stilul perforat elegant din piele Valcona. În locul inserțiilor standard în vopsea fină de grafit, există două variante de lemn și una din aluminiu.

 

A196835 large 1200x800

Linia allroad face interiorul și mai sofisticat. Această opțiune include scaune sport cu tapițerie realizată dintr-o combinație Alcantara / piele care combină două culori - gri negru și negru. Inlay-urile și pedalele din aluminiu, învelișurile de ușă iluminate cu proiecție de logo-uri adaugă și alte detalii. Opțional, linia allroad vine cu multe alte variante de decor interior - combinații speciale de culori, cusături contrastante, precum și decorații decorative realizate din lemn de mesteacăn cu granulație fină și banda de aluminiu specifică cu culori subtile de culoare verde, care se potrivesc cu vopseaua exterioară.

Pentru cerințe deosebite - motor, suspensie și echipament


Modelul A6 allroad quattro vizează un grup distinct de clienți care apreciază versatilitatea modelului allroad cu liniile și detaliile sale exclusive, motoarele puternice cu șase cilindri și tuning-ul suspensiilor specifice modelului.

Cuplu mare pentru o putere mare de tragere - Audi oferă noului A6 allroad quattro pe piețele europene  o gamă de trei motoare V6 TDI. 

Modelul 3.0 TDI este disponibil în trei ratinguri de ieșire. Primul produce 170 kW (231 CP) și - de la 1750 la 3.250 rpm - cuplu de 500 Nm, suficient pentru sprint de la 0 la 100 km / h (0-62.1 mph) în 6.7 secunde și viteza maximă de 250 km / h (155,3 mph). Valorile WLTP se corelează cu un consum de carburant NEDC pentru A6 allroad quattro 45 TDI de 5.9-5.8 litri de combustibil la 100 de kilometri (156-152 grame de CO2 pe kilometru (251.1-244.6 g / mi) ) *. În A6 allroad quattro 5.0 TDI, motorul produce 210 kW (286 CP) și oferă cuplu de 620 Nm (457,3 lb-ft) cuprins între 2.250 și 3.000 rpm. Datele: de la 0 la 100 km / h (5.9-5.8 litri la 100 km (39.9-40.6 g / mi)) în 5.9 secunde, viteza maximă de 250 km / h (155.3 mph) ( 156-152 grame de CO2 pe kilometru (251,1-244,6 g / mi)). Motorul de vârf al noului A6 allroad este modelul 3.0 TDI cu putere de 347 CP și cuplu de 700 Nm între 2500 și 3100 rpm. Acesta accelerează A6 allroad quattro 55 TDI de la 0 la 100 km / h în 5,2 secunde și consumă 6,6-6,4 litri de combustibil la 100 km (35,6-36,8 g / mi) *
(172-168 grame de CO2 pe kilometru (276,8-270,4 g / mi) *.

Cele trei unități TDI își transferă puterea cu un tiptronic cu opt trepte. Sistemul de reglare a cuplului selectiv pe roți este complementul ideal pentru sistemul permanent de acționare cu patru roți quattro, care este de asemenea echipat standard. Atunci când conduceți la viteză, frânează cele două roți cu sarcină redusă în interiorul unei curbe, înainte de a începe să se rotească. Cuplul de transmisie este redirecționat pe roți cu o mai bună tracțiune ca rezultat. Opțional, diferențialul sportiv distribuie puterea infinit variabilă între roțile din spate - această vectorizare a cuplului activ oferă un impuls final în ceea ce privește manipularea dinamică și tracțiunea.

Cele trei unități TDI sunt standardizate cu tehnologia hibridă ușoară (MHEV), ceea ce face ca conducerea să fie și mai convenabilă și poate reduce consumul de combustibil în condiții reale de conducere cu până la 0,4 litri la 100 de kilometri. Funcționează pe baza unui nou sistem electric de 48 de volți.

 

Suspensia modelului A6 allroad quattro combină caracterul sportiv cu un confort foarte ridicat și capabilități sporite pentru off-road. În afară de suspensia pneumatică adaptivă cu amortizare controlată, oferă și alte detalii. Direcția progresivă standard devine din ce în ce mai directă cu creșterea unghiului de virare. Conceptul său de control împiedică loviturile neplăcute de pe volan, dar transmite feedback transparent de la drum. Sistemul opțional de direcție dinamică opțională combină agilitatea și stabilitatea. La viteze de până la 60 km / h (37,3 mph), roțile din spate se rotesc la fel de mult cu cinci grade în direcția opusă față de roțile din față, reducând astfel cercul de întoarcere și făcând răspunsul direcției chiar mai spontan. La viteze mai mari, roțile din față și din spate ajung până la două grade în aceeași direcție, mărind astfel stabilitatea atunci când călătorește pe o linie dreaptă sau pe benzi de schimbare.

În afară de amortizoare și burdufuri, platforma electronică a șasiului (ECP) gestionează de asemenea direcția dinamică pe toate roțile și diferențialul sportiv opțional. În sistemul de selectare a direcției Audi, șoferul poate regla funcționarea funcțiilor și componentelor controlate în șase moduri (dinamic, automat, confort, eficiență, allroad și lift). Audi A6 allroad quattro este echipat standard cu jante de 18 inci cu anvelope de dimensiuni 225/55. Cele mai mari roți opționale - din gama Audi Sport - măsoară 21 inci în diametru.

Ca o alternativă la scaunele standard, care pot fi echipate cu încălzirea scaunelor și ventilație, Audi oferă și scaune sport. Echipamentele de ultimă generație sunt în formă de scaune cu contur reglabil electric, care pot fi completate cu o funcție de masaj. Echipamentele opționale sporesc în plus confortul: pachetul de calitate a aerului adaugă parfumuri subtile în interior și include un ionizator. Trapa panoramică din sticlă aduce în mașină lumină și aer curat. În întuneric, pachetul de iluminare ambientală a conturului inundă interiorul într-un aspect deosebit.

Noul Audi A6 allroad quattro este de 4,95 metri lungime, 1,90 metri lățime și 1,50 metri înălțime. Ampatamentul de 2,93 metri (9,6 ft) oferă baza pentru o volum generos de spațiu, incluzând camera extensivă a cotului din față și spate și o cameră spațioasă a genunchiului din spate. La fel ca A6 Avant, acesta oferă o capacitate de bagaje cuprinsă între 565 litri (20,0 cu ft) și 1680 litri (59,3 cu ft), cu scaunele din spate rabatate. Scaunele din spate pot fi împărțite 40:20:40 în mod standard. Echipamentul standard include, de asemenea, hayonul electric și capacul compartimentului pentru portbagaj. Un sistem de șine, o curea de tensionare, o plasă și două cârlige de sac, fac, de asemenea, parte din specificația standard. Kitul opțional de fixare a încărcăturii cu bara telescopică și cureaua permite configurarea compartimentului pentru bagaje în secțiuni individuale. 

 

Digital nativ - infotainment, conectivitate și asistență pentru șoferi


A6 allroad quattro are aceeași gamă extinsă de infotainment găsită în modelele sale surate A6 și A7. Sistemul de operare digital, care cuprinde un ecran mare de top - care măsoară 10,1 inci în versiunea de top a liniei - este folosit pentru a controla infotainmentul. Pe afișajul de 8,6 inci, conducătorul auto operează controlul climatizării, funcțiile de confort și introducerea textului. Controlul vocii în limbaj natural folosește atât informații la bord cât și cunoștințe din cloud pentru a procesa toate intrările. Opțional, noul A6 allroad quattro include și cabina virtuală Audi - afișajul său de 12,3 inci este controlat cu butoanele multifuncționale de pe volan. Acesta este completat de un centru de control infotainment la fel de opțional - navigația MMI plus, inclusiv modulul LTE și hotspot-ul Wi-Fi. Navigarea învață pe baza călătoriilor anterioare și poate oferi șoferului sugestii adecvate atunci când alege un traseu. Traseul este calculat online pe serverele furnizorului de servicii AICI și, de asemenea, la bord. Audi oferă, de asemenea, un afișaj pentru cap, ca opțiune.

 

A196834 large 1200x800

Serviciile online de conectare Audi sunt împărțite în două pachete - navigare și infotainment și, respectiv, apeluri de urgență și servicii. Aplicația myAudi conectează inteligent telefonul utilizatorului cu MMI; cheia de conectare Audi permite șoferului să deblocheze / blocheze autovehiculul și să pornească motorul cu ajutorul unui smartphone Android prin intermediul unei comunicații aproape de câmp (NFC). Sistemul avansat de sunet Bang & Olufsen, care include 19 difuzoare și un subwoofer, oferă și sunet 3D în spate. Până la șapte șoferi pot stoca aproximativ 400 de funcții în maxim șapte profiluri individuale. Sistemele de asistență in noul Audi A6 allroad quattro oferă un plus de confort și siguranță. Acestea sunt împărțite în două pachete. Pachetul de asistență turistică include funcții precum asistență pentru eficiență, asistență adaptivă la croazieră și asistență de urgență. Pachetul City oferă asistența de intersecție și avertizarea de ieșire. Controlorul central de asistență a șoferului (zFAS), care calculează în mod continuu un model al mediului auto, oferă sursa de date pentru toate aceste sisteme.

 

Exclusiv pentru introducerea pe piață - modelul "20 de ani allroad"


Pentru a coincide cu introducerea noului A6 allroad quattro, Audi lansează modelul "20 de ani allroad". Atât exteriorul, cât și interiorul său au fost realizate individual. Sunt disponibile trei culori de vopsea: verde gavial, precum și gheață albă și maro Soho. Pachetul de design negru a fost extins cu inele specifice Audi și carcase pentru oglinzi exterioare. Roțile exclusive de 19 inchi completează aspectul izbitor. Scaunele sport din piele cu tapițerie din piele / Alcantara, inserțiile din aluminiu și parapeturile iluminate ale pragurilor adaugă accente deosebite în interior.

Noul Audi A6 allroad quattro va fi lansat in Germania si pe alte piete europene in luna iunie. Prețul de listă al TDI de bază la nivel german va fi de 61.500 de euro.

 

Consumul de combustibil al modelelor menționate mai sus

* Audi A6 allroad quattro 45 TDI
- Consumul combinat de combustibil în l / 100 km: 5,9 - 5,8; Emisii CO2 combinate în g / km: 156 - 152

* Audi A6 allroad 50 TDI
- Consumul combinat de combustibil în l / 100 km: 5,9 - 5,8; Emisii CO2 combinate în g / km: 156 - 152

* Audi A6 allroad quattro 55 TDI
- Consumul combinat de combustibil în l / 100 km: 6,6 - 6,4; Emisii combinate de CO2 în g / km: 172 - 168

* Valorile colective de consum de combustibil ale tuturor modelelor denumite și disponibile pe piața germană se găsesc în lista furnizată la sfârșitul acestui comunicat de presă.
** Informații privind consumul de carburant și emisiile de CO2, precum și clasele de eficiență în intervale depind de anvelopele și jantele din aliaj folosite.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz