AudiQ3 96461 Large 1200x800

Premiul "Motorul Internațional al Anului": motorul Audi 2.0 TFSI câștigă în clasa sa

 

* Câștigător la categoria "150 la 250 CP": Motorul 2.0 TFSI câștigă Premiiul pentru "Motorul internațional al Anului" . În Audi Q3, acesta este disponibil în două versiuni de performanță.


* Un mare succes pentru Audi în categoria importantă de motoare cu o putere între 150 și 250 de cai putere

* Hans-Joachim Rothenpieler, membru al consiliului de administrație al Audi AG pentru dezvoltarea tehnică: "Versatilul 2.0 TFSI este un motor pe care îl folosim și ca motor hibrid și CNG"


*Cea de-a XV-a victorie în clasă pentru un motor TFSI de la Audi


Modelul 2.0 TFSI de la Audi a câștigat premiul "Motorul Internațional al Anului" la categoria motoarelor cu o putere între 150 și 250 de cai putere. Un grup internațional de experți, format din 70 de jurnaliști auto, a votat motorul pe benzină cu patru cilindri câștigător al clasei sale. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc astăzi, în cadrul centrului comercial "Messe Stuttgart" la evenimentul "Motor Expo + Powertrain Show 2019".

 

Potrivit juriului, motorul cu patru cilindri este "unul dintre motoarele cele mai flexibile și versatile dezvoltate vreodată - pe scurt, poate face totul". Hans-Joachim Rothenpieler, membru al Consiliului de Administrație al AUDI AG pentru Dezvoltare Tehnică, explică această forță: "Suntem încântați să primim acest premiu, deoarece recunoaște versatilitatea modelului 2.0 TFSI. Folosim acest motor nu numai ca un motor pe bază de benzină pură, ci și ca unitate hibridă plug-in și pentru funcționarea cu gaze naturale sau e-gaze Audi. "

 

Rothenpieler este deosebit de mândru de înregistrarea succesului tehnologiei TFSI. Șeful departamentului de dezvoltare tehnică Audi se uită înapoi: "Am introdus primul TFSI pe piață în 2004. De atunci, am obținut victoria de clasă cu un TFSI la premii în fiecare an." Între 2005 și 2009, Audi a câștigat premiul de două litri categoria cu 2.0 TFSI, iar între 2010 și 2018, compania a câștigat în clasa mai mare cu 2.5 TFSI cu cinci cilindri. Ca urmare a trecerii de la categoriile bazate pe deplasare la cai putere în 2019, motorul de doi cilindri cu patru cilindri este din nou pe podiumul câștigătorilor.

 

Abrevierea TFSI se referă la turbocompresoare și injecție directă; Audi a fost primul producător de automobile din lume care a produs această combinație în 2004. Marca a început strategia de reducere a volumului, adică înlocuirea deplasării cu încărcarea, cu primul 2.0 TFSI, unitatea A3 Sportback. O nouă generație de motoare a urmat în 2007: ceea ce era cunoscut ca EA (Entwicklungsauftrag, ordine de dezvoltare) 888 a fost conceput pentru piețele globale. Ea sa rostogolit de la linia de la uzina ungară din Győr, în Dalian, China și în alte locații.

 

"Motorul lumii" este potrivit pentru instalarea longitudinală în modelele Audi mai mari, precum și pentru instalarea laterală, inclusiv în mărcile Grupului Volkswagen, Škoda și SEAT. De-a lungul anilor, noi soluții au fost încorporate în pachetul tehnologic și din nou. În cea mai recentă versiune, motorul cu patru cilindri prezintă o tehnologie specială de eficiență de la Audi: ceea ce este cunoscut ca procesul de combustie al ciclului B este proiectat special pentru încărcare parțială, care este modul de funcționare predominant. Cu un stil moderat de conducere, modelul 2.0 TFSI atinge eficiența unui motor cu dimensiuni reduse, oferind în același timp dinamica unui motor mare într-un ritm sportiv.

 

Modelul 2.0 TFSI conduce în prezent numeroase modele Audi din zece linii de produse, iar spectrul de putere se ridică la 180 kW (245 CP). Și povestea de succes continuă: La Salonul Auto de la Geneva din 2019, Audi a prezentat modelul Q5 ca o variantă hibridă plug-in *, în care motorul 2.0 TFSI funcționează împreună cu un motor electric puternic. Motorul cu patru cilindri este de asemenea utilizat în modelele g-tron din clasa de dimensiuni medii. Aceștia utilizează gaze naturale (CNG) sau e-gaze Audi, un tip de combustibil pentru care Audi utilizează un proces durabil pentru a produce cantități mari în sine.

 

Date privind consumul:
Audi Q5 TFSI e
Consumul combinat de combustibil: 2,4 - 2,1 l / 100 km; Emisii combinate de CO2: 53 - 46 g / km;

 

Audi A4 Avant g-tron
Consumul de GNC în kg / 100 km: 4.1 -3.9; emisii combinate de CO2 în g / km (CNG): 113-105; Informații privind consumul de combustibil / electricitate și emisiile de CO2 în intervale care depind de combinația de roți / pneuri utilizate.

 

Audi A5 Sportback g-tron
Consumul de GNC în kg / 100 km: 4.1-3.8; emisiile combinate de CO2 în g / km (CNG): 111-104; Informații privind consumul de combustibil / electricitate și emisiile de CO2 în intervale care depind de combinația de roți / pneuri utilizate.

 

Datele privind consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și clasele de eficiență depind de alegerea roților și a anvelopelor. (Photo Copyright: AUDI AG)
Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz