Noul MEGANE R.S TROPHY-R: record la Nürburgring pentru modelul cel mai performant comercializat vreodata de Renault

 


Renault prezintă MEGANE R.S. TROPHY-R, o nouă versiune a modelului lansat cu 15 ani în urmă. Renault MEGANE R.S. TROPHY-R va fi lansat pe piață înainte de sfârșitul anului 2019, ca o ediție exclusivă limitată de numai câteva sute de unități.

 

Renault Sport a construit un parteneriat cu unii dintre cei mai recunoscuți specialiști în disciplinele lor: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins și Sabelt

Renault M GANE R S TROPHY R 2record at the N rburgring 1200x800

 

MEGANE R.S. TROPHY-R stabilește un nou record de 07'40''100 în turul Nordschleife de 20.600 km și un timp de referință de 07'45''389 pe turul oficial de 20.832 km.

Cu șoferii echipelor Renault F1 @ Daniel Ricciardo și Nico Hülkenberg în spatele volanului, pe 24 mai la Monaco, pe marginea Grand Prix-ului de Formula 1, MEGANE R.S. TROPHY-R își va face prima apariție publică .

 

Renault M GANE R S TROPHY R 3record at the N rburgring 1200x800

 

În tradiția Renault Sport, această nouă generație de MEGANE R.S. TROPHY-R nu se datorează doar performanțelor sale și puterii pure, deoarece motorul său de 300 CP este cel al lui Megane R.S. Trophy, lansat la începutul anului 2019. MEGANE R.S. TROPHY-R a fost dezvoltat ca o mașină de curse într-un timp foarte scurt, de către o mică echipă dedicată care funcționa în mod agil, concentrându-se pe trei aspecte: reducerea maximă a greutății (până la 130 kg în comparație cu Megane R.S. Trophy, excluzând opțiunile), aerodinamică refăcută și o dezvoltare mai radicală a osiilor sale de acționare. 

 

Rezultatul este cu adevărat uimitor: la 5 aprilie 2019, MEGANE R.S. TROPHY-R a stabilit un nou record de referință și timp de referință pentru segmentul compact al mașinilor de producție de pe Nordschleife din Nürburgring, acum o pistă de cursă de renume mondial. Acesta a acoperit 20.600 km în 07'40''100, și lungimea oficială a întregii ture ale Nordschleife 20.832 km în 07'45''389.

 

Renault M GANE R S TROPHY R 1record at the N rburgring 1200x800

 

Povestea lui Megane R.S. iar "Inelul" se desfășoară de mai bine de 10 ani. A început în 2008 cu prima înregistrare în categoria mașinilor de producție cu roți față: Megane R.S. R26.R a terminat turul la 8'17 ". Un timp care a fost zdruncinat 3 ani mai târziu, în 2011, de către a doua generație Megane R.S. în mâinile constructorului de mașini Laurent Hurgon (8'07''97). În 2014, a trecut pentru prima oară sub timpul de 8 minute (7'54''36) cu versiunea Trophy-R a versiunii Megane III R.S. El a fost și cel care a condus ultima generație de MEGANE R.S. TROPHY-R. 

 

MEGANE R.S. TROPHY-R va fi comercializat înainte de sfârșitul anului 2019 ca o ediție exclusivă limitată de câteva sute de unități.

Renault Ricciardo si Nico Hülkenberg se vor afla in spatele volanului atunci cand MEGANE R.S. TROPHY-R își face prima apariție publică la 24 mai 2019, vineri înainte de FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO.

 

    Renault Sport sa bazat pe suportul solid al partenerilor privilegiați: Akrapovič pentru sistemul de evacuare, Brembo pentru frâne,

    Bridgestone pentru anvelope, Öhlins pentru amortizoarele și Sabelt pentru scaunele pentru găleți.

 

 

Nordschleife: o nouă durată oficială pentru orele și înregistrările de timp. Până în acest an, cele mai multe ore ale turneelor ​​și înregistrările neoficiale până în prezent au fost înregistrate pe cursa de 20.600 km (începutul turului la sfârșitul turului Nordschleife la T13, sfârșitul turului la finalul startului / finisajului line la începutul startului/ terminării la T13). Începând cu anul 2019, cursul oficial formalizat de Nürburgring este turul total de 20.832 km al Nordschleife, cu începere și sfârșitul ciclului de timp ce rulează la linia de start / finală a traseului Nordschleife. În acest context, Megane R.S. Ora Trophy-R este clasificată în clasa automobilelor compacte (numai vehicule de producție cu aprobare ECE fără modificări)

 

Lucruri interesante despre Megane R.S. Trophy-R

 

 

    Renault Sport, competiția este în ADN-ul său

 *    Masinile sport concepute si dezvoltate de Renault Sport sunt moștenitori ai 120 de ani de experiență Renault în domeniul cursei de motociclete și 40 de ani

 *    ani de prezență în Formula 1®. Gama Renault Sport a moștenit tehnologii derivate direct din curse competitive,

 *    fructul unei strânse cooperări între inginerii Renault Sport Cars și Renault Sport Racing

 *    spiritul sportului cu motor în toate evenimentele sale, cum ar fi R.S. Zile. (Photo Credits: Share & Dare - Florian Leger)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz