* Audi Traffic Light Information începe anul acesta în Ingolstadt
* Andre Hainzlmaier, șeful Smart City Development: "Clienții Audi se vor simți mai relaxați. Traficul va curge mai bine "
* Recomandarea de viteză GLOSA mărește probabilitatea unui "culoar verde"


Audi introduce serviciul vehicul-infrastructură (V2I) "Informații privind traficul de lumină" în Europa. Începând cu luna iulie, Audi va reda modele noi cu semaforul din Ingolstadt / Germania; alte orașe europene vor urma după 2020. Apoi, mașinile vor avea mai multe șanse de a prinde un "val verde" în oraș: șoferii Audi vor vedea în cabina de pilotaj ce viteză este necesară pentru a ajunge la următorul semafor pe verde. Dacă acest lucru nu este posibil în limita permisă de viteză, va exista o șansă în următoarea fază verde. Conducerea în orașe va deveni astfel mai relaxată și mai eficientă. În Statele Unite ale Americii (SUA), clienții Audi au folosit deja acest serviciu începând cu sfârșitul anului 2016. Audi este primul producător de autovehicule din întreaga lume care își ajustează modelele de producție de serie cu semafoarele în orașe.

"Traficul în orașe este enervant. Dimpotrivă, suntem încântați când avem un "culoar verde" - dar, din păcate, îl prindem prea rar. Cu ajutorul funcției de informare a luminii de trafic, șoferii au mai mult control. Ei conduc mai eficient și sunt mult mai relaxați, deoarece știu cu 250 de metri în fața unui semafor dacă vor prinde verdele", spune Andre Hainzlmaier, șeful departamentului Dezvoltare aplicații, servicii conexe și Smart City la Audi. "În viitor, datele anonime ale autoturismelor noastre pot ajuta la schimbarea luminilor de trafic în orașe în faze mai bune și la optimizarea fluxului de trafic".

A195576855 large 1200x800

În Statele Unite ale Americii, clienții Audi au folosit funcția "Timp-la-verde" timp de doi ani: în cazul în care șoferul ajunge pe luminile roșii, o numărătoare inversă în cabina Audi sau în afișajul heads-up afișează secundele până la următorul verde. Acest serviciu este disponibil acum la mai mult de 5.000 de intersecții în SUA, de exemplu în orașe precum Denver, Houston, Las Vegas, Los Angeles, Portland și Washington DC. Numai în capitala americană, aproximativ 1.000 de intersecții sunt legate de funcția "Informații de trafic".

Din februarie, Audi a oferit o altă funcție în America de Nord. Scopul acestui lucru este în special acela de a permite condusul pe "culoarul verde". "Consultanță privind viteza optimă pentru lumină verde" (GLOSA) indică șoferului viteza ideală pentru a ajunge la următorul semafor pe verde.

A19hh5566 large 1200x800

Ambele servicii "Time-to-Green" și "GLOSA" vor fi activate pentru începerea operării în Ingolstadt în modelele Audi selectate. Acestea includ toate modelele Audi e-tron și modelele A4, A6, A7, A8, Q3, Q7 și Q8 care vor fi produse începând cu jumătatea lunii iulie ("modelul anului 2020"). Condiția prealabilă este pachetul "Audi connect Navigation & Infotainment" și opțiunea "recunoașterea semnelor de trafic pe bază de cameră".

 A195hg568 large 1200x800

De ce această funcție devine disponibilă în Europa cu doi ani mai târziu decât în ​​SUA?


"Provocările pentru introducerea în serie a serviciului sunt mult mai mari aici decât, de exemplu, în SUA, unde sistemele de iluminare a traficului urban erau planificate pe o suprafață mare și uniformă. În Europa, prin contrast, infrastructura rutieră s-a dezvoltat mai mult local și în mod descentralizat - cu o mare varietate de tehnologii de trafic ", explică Hainzlmaier. "Cât de repede sunt conectate alte orașe la această tehnologie depinde mai ales dacă standardele de date și interfețele se stabilesc, iar orașele își digitalizează semaforul".

 

Pe acest proiect, Audi lucrează cu Traffic Technology Services (TTS). TTS pregătește datele brute din centrele de gestionare a traficului urban și le transmite la serverele Audi. De aici, informațiile ajung la mașină printr-o conexiune rapidă la Internet.

Audi lucrează pentru a oferi informații despre traficul în alte orașe din Germania, Europa, Canada și SUA în următorii ani. În orașul Wuxi din China de Est, Audi și partenerii au testat rețelele între autoturisme și sistemele de semafor în contextul unui proiect de dezvoltare.

 A19557ff0 large 1200x800

În viitor, clienții Audi vor putea beneficia de funcții suplimentare, de exemplu atunci când "culoarele verzi" sunt încorporate în planificarea ideală a traseului. De asemenea, este posibil ca modelele Audi e-tron, atunci când se deplasează până la o lumină roșie, să poată folosi în mod intensiv energia de frânare pentru a-și încărca bateriile. Cuplat cu un control predictiv de adaptare a vitezei de croazieră (pACC), mașinile ar putea chiar să se oprească automat la lumina roșie.

 

În viitor, tehnologiile V2I, cum ar fi "Informațiile privind traficul luminos", vor facilita conducerea automată. "Un oraș este unul dintre cele mai complexe medii pentru o mașină autonomă. Cu toate acestea, vehiculul trebuie să poată face față situației, chiar și pe ploaie și zăpadă. Schimbul de date cu infrastructura de trafic poate fi foarte relevant aici ", spune Hainzlmaier. (Photo Copyright : AUDI AG)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz