Audi S4 Limousine Tdi 1200x800

 

 

* Audi A4 bestseller-ul îmbrățișează prestigiul clasei de dimensiuni complete cu un nou limbaj de design
* Complet conectat și cu noul ecran tactil MMI
* Electrificarea cu tehnologie hibrid ușoară îmbunătățește confortul și eficiența
* S4 TDI combină pentru prima dată motorul V6 TDI cu EPC și sistemul electric de 48 de volți

 Audi s4 avant tdi1200x800


A4 reprezintă nucleul mărcii - după patru ani de fabricație-și se poate spune că Audi a făcut modelul de succes de dimensiuni medii chiar mai lung și mai sportiv. Exteriorul său este integrat în noua limbă de design a mărcii; ecranul mare MMI touch oferă tipul de experiență de operare pe care o vor cunoaște clienții din telefonul smartphone. Multe opțiuni de motor vin acum cu sisteme ușor-hibride (MHEV) - eficiența și confortul beneficiază de această electrificare largă. Acest lucru este valabil și pentru modelul Audi S4 TDI (consum combinat de combustibil 6,3 - 6,2 l / 100 km (37,3 - 37,9 mpg) *), emisii combinate de CO2 166 - 163 g / km (267,2 - 262,3 g / TDI sub capotă pentru prima dată, un sistem electric principal de 48 volți și un compresor alimentat cu energie electrică (EPC), care oferă o spontaneitate mai accelerată. Această combinație de putere, cuplu și eficiență îl face unic în segmentul său. 

 

Vedere sportivă: designul exterior


Modelul de dimensiuni medii pare din ce în ce mai dinamic și mai sofisticat datorită evidențierii sportive a designului. Grila Singleframe este acum mai largă și mai plată; linii orizontale subliniază lățimea din față și din spate. Vederea laterală este definită de mușchii distinctiv de deasupra aripilor și de linia inferioară a umărului dintre ele. Ele formează contururi puternice deasupra roților și fac genele quattro vizibile în exterior.

Farurile cu LED-uri vin acum standard în modelul Audi A4; farurile de vârf sunt dotate cu tehnologia Matrix LED cu fascicul larg automat. Conceptul liniei de echipare este la fel de nou: linia de bază, avansată și S sunt acum disponibile pentru exterior, ca să nu mai vorbim de aspectul independent al modelelor S și A4 allroad quattro. Clienții pot alege dintre cele 12 culori ale vopselei, inclusiv o nouă opțiune terra gri.

În interiorul liniștit al Audi A4 liniile orizontale transmit de asemenea impresia de ansamblu. În centrul panoului de instrumente, ușor înclinat spre conducătorul auto, este afișajul MMI mare, centrul de control pentru noul sistem de operare. Noile pachete de interior: selecția de design și interiorul S line pot fi combinate în mod liber cu liniile exterioare și sunt dotate cu numeroase culori și materiale. Pachetul de iluminare contur / ambient adaugă accente la interior în întuneric.

 

Conectivitate


Cu noul sistem MMI, Audi A4 oferă o experiență similară cu cea a unui smartphone contemporan. Un afișaj tactil MMI cu feedback acustic înlocuiește funcțiile comutatorului rotativ / butonul de comandă anterior din consola centrală. Ecranul TFT de înaltă rezoluție măsoară 10,1 inchi. Grafica sa este deliberat curată și tăiată; structura meniului cu ierarhiile sale strânse este adaptată la așteptările utilizatorilor și facilitează utilizarea ușoară. Căutarea MMI se bazează pe introducerea textului liber și returnează căutările rapid. Controlul vocii în limbajul natural, o altă funcție a noului sistem, înțelege multe dintre frazele folosite în discursul de zi cu zi.

 

Navigarea în Audi A4 este acum și mai versatilă și mai ușor de utilizat. Portofoliul Audi Connect și Audi Connect Plus includ o serie de servicii online, cum ar fi serviciile Car-to-X. Pe lângă semnalul de circulație online și informațiile privind pericolele, precum și serviciul de parcare de pe stradă, informațiile despre semafor sunt o nouă adăugire la gama. Prin intermediul rețelei cu infrastructura urbană, mașina primește informații de la computerul central al luminii semafoare printr-un server, astfel încât șoferul să-și poată alege viteza pentru a se potrivi cu următoarea lumină verde. Grupul de instrumente afișează o recomandare de viteză personală, precum și timpul rămas până la următoarea lumină verde ori de câte ori șoferul așteaptă o lumină de semafor roșie. Astfel, sistemul promovează un stil de conducere anticipativ și eficient, împreună cu un flux constant de trafic. Funcția face parte din pachetul Audi Connect și este lansată în etape în anumite orașe europene.

 

Serviciul de apel și serviciul de urgență pentru serviciile de conectare Audi vin în pachetul standard; aplicația gratuită myAudi conectează telefonul smartphone al clientului fără probleme la mașină. Opțiunea de conectare Audi permite clientului să blocheze / deblocheze vehiculul și să pornească motorul utilizând un smartphone compatibil Android. Personalizarea, o altă caracteristică digitală, permite până la 14 utilizatori myAudi să își păstreze setările preferate în profiluri individuale.

Funcțiile de pionierat la cerere sunt parte a numeroaselor inovații care urmează să însoțească lansarea modelului Audi A4. Acestea permit clienților să adauge trei funcții de infotainment în mod flexibil, după cum este necesar prin intermediul aplicației myAudi, chiar și după cumpărarea vehiculului. În Germania, acestea sunt MMI plus, radioul digital DAB + și interfața smartphone Audi. 

 

Dacă clienții ar dori să cunoască mai întâi o funcție înainte de a o cumpăra, ei pot rezerva o fază de testare unică, de o lună. Clienții pot prelungi rezervarea chiar și în această fază, fie pentru o lună, un an sau permanent. Dacă aceștia decid să nu prelungească termenul, rezervarea expiră automat și fără a cere terminarea activă la sfârșitul termenului.

Noul MMI dispune de o nouă unitate principală. Platforma modulară de infotainment de generația a treia MIB 3 oferă o putere de calcul fenomenală. Funcționează cu o cutie de comunicație separată, separată spațial, care îmbină toate sarcinile de conectivitate - cum ar fi telefonia sau serviciile de conectare Audi - și încorporează hotspot-ul Wi-Fi. Modulele hardware opționale includ carcasa telefonică Audi și sistemul de sunet Bang & Olufsen 3D Premium în față.

Există trei variante de cluster de instrumente: două sisteme de informare parțial analitică a șoferilor și - împreună cu MMI plus - cabina virtuală totală Audi plus. Soferul poate folosi display-ul de 12,3 inci cu rezoluție Full HD, utilizând volanul multifuncțional, cu trei opțiuni de vizualizare. Un afișaj special proiectează informații importante în câmpul vizual direct al șoferului.

Modelele A4 sunt disponibile cu o serie de sisteme de asistență pentru șoferi. Sistemele opționale sunt incluse în pachetele "Tour", "City" și "Park". Un sistem important în pachetul "Tour" este sistemul de control cruise adaptiv, care include funcția Stop & Go pentru control automat al distanței. În combinație cu asistența pentru eficiența predictivă, se poate frâna și accelera în mod predictiv A4, chiar și atunci când nu există un vehicul în față. Pentru a face acest lucru, analizează mesajele Car-to-X, datele de navigație și semnele de trafic.

 

Electrificarea pe scară largă: sistemul de acționare


Audi va oferi linia de modele A4 cu șase motoare turbocharged la lansarea în Europa. Puterile lor variază de la 110 kW (150 PS) la 255 kW (347 CP) - de la Audi A4 35 TFSI (consum combinat de combustibil 6,0 - 5,5 l / 100 km, emisii combinate de CO2 138 - 125 g / km (222,1 - 201,2 g / mi) * până la Audi S4 TDI (consum combinat de combustibil 6,3 - 6,2 l / 100 km, emisii combinate 166 - 163 g / km - toate motoarele, fie ca motor diesel cu patru cilindri, V6 TDI sau TFSI cu patru cilindri, sunt sub nivelul limitelor standardului de emisie Euro 6d-temp.

Pentru lansarea pe piață, trei variante de motoare vor avea un sistem hibrid (MHEV) bazat pe 12 volți, ceea ce reduce consumul de combustibil și îmbunătățește confortul. Această electrificare pe scară largă aduce o contribuție importantă la atingerea țintelor de flotare pentru consumul de combustibil. În uzul zilnic, sistemul MHEV reduce consumul de combustibil cu până la 0,3 litri la 100 de kilometri față de măsurătorile Audi individuale.

Indiferent că este vorba de transmisie manuală, cu transmisie S tronic cu șapte trepte sau tiptronic cu opt trepte, fiecare dintre cele șase variante ale motorului oferă o transmisie de putere personalizată. Toate modelele A4 decurg din linia de producție cu o transmisie automată standard.


Foarte armonios: suspensia


Suspensia sportiv echilibrată armonizează în mod ideal cu caracterul Audi A4. Clienții pot alege între configurația standard și suspensia sportivă. Există, de asemenea, două suspensii adaptive. O opțiune este suspensia de confort cu control al amortizoarelor, care reduce înălțimea de deplasare cu 10 milimetri (0,4 in) și oferă un confort excelent al călătoriei. Celălalt este suspensia sport, cu sau fără control al amortizorului, care este coborâtă cu 23 milimetri (0,9 in). Cu un set de bază chiar și mai dinamic, acesta subliniază caracterul sportiv, menținând confortul. Ambele suspensii controlate sunt integrate în sistemul de manevrare dinamic al unității Audi. Același lucru este valabil și pentru sistemul de direcție, cu direcție dinamică, transmisia automată și supapa de accelerație disponibile pentru clienți ca opțiune. Selecția unității Audi permite șoferului să determine una din cele cinci profile pe care le utilizează aceste sisteme.

 

Puterea diesel: Audi S4 TDI


Ambele modele S din familia A4 - Audi S4 Sedan TDI (consum combinat de combustibil 6.3 - 6.2 l / 100 km (37.3 - 37.9 mp mp) *), emisii combinate de CO2 164 - 163 g / km (263.9 - 262.3 g / * și S4 Avant TDI (consumul combinat de carburant 6.3 l / 100 km (37,3 mpg) *), emisiile combinate de 166 - 165 g / km (267,2 - 265,5 g / mi) * - sunt acum echipate cu un motor diesel V6. 3.0 TDI combină cuplul masiv, o funcționare fără probleme și o distanță lungă și oferă o putere de până la 255 kW (347 CP) și un cuplu maxim de 700 Nm (516,3 lb-ft), care accelerează S4 Sedan TDI de la la o viteză de 250 km / h (155,3 mph), la o viteză de până la 100 km / h, în 4,8 secunde. Această combinație de putere, cuplu și eficiență face din Audi S4 TDI unic în segmentul sau. 

 

Compresorul alimentat cu energie electrică oferă performanțe puternice de declanșare și un acumulator de putere. Ca atare, elimină orice întârziere turbo, oferind o reacție instantanee în toate situațiile de conducere. Compresorul alimentat cu energie electrică este integrat într-un nou sistem electric principal de 48 volți, care încorporează de asemenea sistemul ușor hibrid. Acest lucru oferă un potențial de eficiență mai mare decât sistemul MHEV din sistemul electric de 12 volți pe modelele A4. În S4 TDI aceasta este următoarea etapă de extindere în care tehnologia ușor-hibrid va fi lansată pe baza a 48 de volți. Sistemul electric auxiliar de 12 volți este conectat la sistemul electric principal de 48 V prin intermediul unui convertor puternic DC / DC. Pentru prima dată, un motor de pornire alternativ cu curea de 48 de cai este utilizat în S4 TDI ca inima sistemului hibrid ușor, cu o putere maximă de recuperare de până la 8 kW la frânare.

O baterie litiu-ion compactă, răcită cu aer, cu o capacitate de 0,5 kWh, situată sub podeaua portbagajului, acționează ca un centru de gestionare a energiei. Sistemul ușor-hibrid pe modelele S are potențialul de a reduce consumul de combustibil al clientului cu până la 0,4 litri la 100 de kilometri.

Un tiptronic cu opt trepte și sistemul permanent de tracțiune integrală quattro alcătuiesc sistemul de transmisie. Dacă se dorește, este disponibil un diferențial sportiv opțional pentru a distribui energic între roțile din spate. În acest fel, mai multă putere poate fi direcționată în mod specific la roata din exteriorul curbei atunci când virați la viteză, ceea ce combate tendința de subevaluare de la început. Suspensia sport S este standard. Cu configurația sa specifică S oferă o senzație sportivă de conducere. Acest lucru poate fi îmbunătățit și mai mult cu suspensia opțională S sport cu control al amortizorului. În interior și în exterior, o serie de detalii de design indică poziția unică a modelelor S - de la tevile de eșapament până la modul S în afișajul cabinei opționale Audi opționale.

 Audi a4 allroad quattro 1200x800

Experiența on-road și offroad: Audi A4 allroad quattro


Datorită sistemului său quattro de tracțiune integrala, Audi A4 allroad quattro combină confortul excelent al plimbării și calitățile excelente pe șosea. Cu suspensia opțională specifică allroad cu controlul amortizorului, confortul și dinamismul pot fi îmbunătățite în continuare. Acesta diferă de modelul A4 Avant prin detalii cum ar fi protecția caroseriei sau anvelopele de roți, precum și roțile sale mai mari de 12 milimetri (0.5 inchi) și pista mai largă - șase milimetri (0.2 in) mai largi în față și unsprezece milimetri mai largi (0,4 in) în spate.

Transmisiile automate sunt standarde cu Audi A4 allroad quattro o, cu specificarea ca suspensia cu control al amortizorului poate fi o alternativă la suspensia standard. La fel ca la modelul A4 Avant, compartimentul pentru bagaje are o capacitate de 495 litri (17,5 cu ft) - acest lucru crește până la 1,495 litri (52,8 cu ft) cand scaunele din spate sunt  îndoite. Trapa din spate și capacul compartimentului pentru bagaje sunt comandate electric ca dotare standard. Cu modul de offroad suplimentar de pe unitatea Audi, selectând sistemul de manevrare dinamic, șoferul poate alege între șase profiluri de mers din A4 allroad quattro.

Audi A4 Avant 1200x800
Pentru a coincide cu lansarea pe piață, marca cu cele patru inele prezintă un model de ediție A4 numit "ediția unu". Este disponibil ca Sedan sau Avant cu trei versiuni de motor - 2.0 TFSI cu o putere de 180 kW (245 CP) (consum combinat de combustibil 6,9 - 6,5 l / 100 km (34,1 - 36,2 mp mp) *, emisii combinate de CO2 157 - 146 g / km de 140 kW (190 CP) (consum combinat de combustibil 5.3 - 4.9 l / 100 km (44.4 - 48.0 US mpg) *, emisii combinate de CO2 140-131 g / km (225.3 - 210.8 g / mi) 170 kW (231 CP) (consum combinat de combustibil 5,6 - 5,3 l / 100 km) *, emisii combinate de CO2 145 - 139 g / km (233,4 - 223,7 g / mi) *. pe exteriorul liniei S, completat cu elemente de impact cum ar fi pachetul de design negru. Pentru interior, clienții pot alege între selecția de design și pachetul interior S line.

 

Prețul și lansarea pe piață în Europa


Modelele Audi A4 și modelele S4 cu motor TDI și aspectul sportiv nou pot fi comandate în Europa din mai 2019. A4 allroad quattro va fi disponibil la începutul verii și ambele modele vor fi distribuite începând cu toamna anului 2019. În Germania , prețul de bază pentru A4 Sedan 35 TFSI (consum combinat de combustibil 6,0 - 5,5 l / 100 km (39,2 - 42,8 mp mp) *), emisii combinate de CO2 136 - 125 g / km (218,9 - 201,2 g / mi) kW (150 CP) și S tronic este de 35.900 Euro, iar clientul poate comanda modelul S4 Sedan TDI începând de la 62.600 de euro, fiind disponibil standard cu opțiunile populare de la Audi A4 Sedan, evaluate la aproximativ 6.400 de euro în comparație cu A4 Sedan 45 TDI quattro tiptronic (combustibil combinat 5.5 - 5.3 l / 100 km (42.8 - 44.4 mp mp) *), emisii combinate de CO2 144 - 139 g / km (231.7 - 223.7 g / mi) cu indicatoare dinamice in spate, suspensie sport S cu suspensie și amortizare reglabilă, jante de 18 inci, scaune sport cu piele Alcantara și logo-ul S gravat. Clienții pot să comande și ediția speciala Audi A4 la un preț începând cu 53.300 de euro.

Audi s4 limousine tdi 1200x800

Audi oferă modelele S4 și S4 Avant cu modelul 3.0 TFSI pe piețele din afara Europei. Motorul turbocompresor cu injecție directă pe benzină are o putere de 260 kW (354 CP) și produce un cuplu masiv de 500 Nm (368,8 lb-ft) de la 1.370 la 4.500 rpm. V6 accelerează S4 Sedan TFSI de la zero la 100 km/h (62,1 mph) în 4.7 secunde pe o viteză maximă de 250 km/h (155.3 mph). Sprintul standard durează două zecimi de secundă la S4 Avant TFSI. (Photo Copyright: AUDI AG)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz