* Prima Supra nouă în S.U.A. în 21 de ani
* Primul model global GR dezvoltat de Toyota GAZOO Racing
* Design Inspirat de conceptul FT-1 al lui Calty
* Două locuri, cabină orientată spre șofer
* Motor 335-HP turbocompresor in linie cu șase cilindri
* Transmisie cu 8 trepte cu palete de schimbare a vitezelor
* Diferențial activ standard
* Preț de pornire de 49.990 USD

Design Interesant: Toyota 2020 GR Supra moștenește genele de design excelent

 2020 GR Supra Launch Edition Absolute Zero 022 AAE9CE6A1962E94E324E5FC3F0F1BECEB1913674 1600x1084

Toyota Supra se întoarce!

 

În ianuarie 2019, cea de-a cincea generație GR Supra, primul model global Toyota GAZOO Racing, și-a făcut debutul mondial nedescărunțat la Salonul Internațional Auto din America de Nord din Detroit, încheind ani de așteptare și speculații între entuziaștii sporturilor auto din întreaga lume. În spatele noii Supra este o linie de 50+ ani de mașini unice Toyota sportive și GT.

 

Supra 2020 va intra în vânzare în luna iulie și va fi disponibilă în două clase - 3.0 și 3.0 Premium - precum și o ediție exclusivă Launch bazată pe clasa 3.0 Premium. Pasionații de conducere pot aștepta la un amestec extraordinar de putere, precizie și agilitate, datorită design-ului cu tracțiune spate, care onorează moștenirea automobilului sport Toyota cu centrul său scăzut de greutate și balanța optimă de greutate. Există o conexiune puternică cu modelul Toyota 1967 2000 GT și Supra 1993-2002, atât în ​​design cât și în configurația mecanică. Cu toate acestea, modelul Supra 2020 este o mașină sport cu aspect de perspectivă, plină de tehnologie de ultimă oră, șasiu și tehnologie multimedia.

 

Prin definirea unor obiective specifice de performanță și de manipulare la începutul dezvoltării, Toyota GAZOO Racing în Japonia, cu multă contribuție din partea Toyota Motor North America și Toyota Motor Europe, a adus Supra cu propriile caracteristici de conducere. În timp ce postați un fel de numere de performanță care entuziasmează entuziasmul, Supra 2020 va recompensa șoferii tuturor nivelurilor de calificare cu un simț palpitant al mașinilor sport, chiar și în timpul condusului de zi cu zi.

 

Președintele Toyota și șoferul general Akio Toyoda au testat Supra la Nürburgring și alte locuri de curse pentru a-și da feedback personal pentru a se asigura că acest nou model ar depăși așteptările fanilor Supra din întreaga lume. Împătimiții Supra au așteptat mult timp pentru modelul de generație următoare și vor fi încântați sa afle că Supra 2020 a meritat așteptarea.

 2020 GR Supra Groups 001

Studiul privind performanța GRU pentru anul 2020


Supra 2020 va cuprinde un turbocompresor de 3,0 litri care va produce un cuplu de 335 CP. Cuplul  puternic se datorită vitezei foarte scăzute a motorului, datorită combinării unui turbocompresor cu două tururi, injecției directe a combustibilului și cronometrului continuu variabil atât pe arborii cu came cât și pe arborii de evacuare. Răspunsul motorului este îmbunătățit și datorită sistemului de ridicare a supapei variabile de admisie, fapt ce reglează timpul și durata ventilului de admisie.

 

Transmisia automată cu 8 trepte oferă schimbări rapide în sus și în jos. Raporturile scurte pentru uneltele inferioare și o funcție de lansare, care nu este destinată utilizării pe drumurile publice sau pentru utilizarea repetată pe o perioadă scurtă de timp, permite o accelerație puternică cu o tracțiune maximă. Toyota estimează accelerația de 0-60 mph în 4.1 secunde, ceea ce îl face să fie cel mai rapid vehicul de producție marca Toyota până în prezent. Viteza maximă este limitată electronic la 155 mph.

 


Supra 2020 oferă două moduri de conducere, Normal și Sport. Modul Sport sporește răspunsul accelerației, mărirea greutății de direcție, îmbunătățirea clarității transmisiei, o reglare diferențială activă mai agresivă și amplificarea sunetului de evacuare.

 

Modul de tracțiune face parte din Sistemul de control al stabilității vehiculului și, atunci când este selectat, oferă o capacitate de conducere prin reducerea intervenției asupra funcțiilor de control al tracțiunii și stabilității. Sistemul de lansare este disponibil atunci când vehiculul este în modul Sport și tracțiune.

 

Pentru entuziaștii de performanță, Supra va avea un diferențial activ care utilizează un motor electric și ambreiaje multiple pentru a controla cuplul lateral. Diferența activă controlează precis distribuția cuplului între roțile din spate, cu blocare variabilă fără trepte de la 0 la 100 de procente. 

 2020 GR Supra Phantom 030

Legătură intre Emoție ... și Racing

 


Modelul Supra 2020 surprinde la prima vedere, cu un design care demonstrează o conexiune deosebită cu cea de-a patra generație a modelului Supra construită în perioada 1993-2002, precum și reperul Toyota 2000 GT din 1967., Noua generație Supra, de asemenea, împărtășește cu acele modele notabile trăsăturile comune ale unui ampatament scurt, șasiu sofisticat și unui motor cu șase cilindri în serie, de înaltă performanță.

 

Toyota a oferit o perspectivă asupra noii teme de design a lui Supra în 2014, cu conceptul masiv FT-1, care a apărut în centrul de design Toyota din California. Designul exterior remarcabil al lui Supra a fost inspirat de forma expresivă a lui FT-1.

 

Optimizarea designului FT-1 pe ambalajul eficient și performant al Supra a fost obținut prin condensarea formelor, reducerea elementelor inutile și îmbunătățirea în continuare a caracterului dinamic și puternic. Acesta se concentrează pe atributele de bază ale lui Supra, cum ar fi motorul în linie cu șase cilindri și structura din spate, îmbunătățind în același timp alte caracteristici, cum ar fi întinderea capotei pentru a evidenția motorul, creând o cabină tensionată, dar spațioasă cu două locuri, care ajută la accentuarea unui ultra la nivel global. Rezultatul este un aspect unic pentru Supra denumit intern "Condensat Extreme".

 

Funcțional prin design


Designul Supra oferă un echilibru de greutate 50:50 în timp ce optimizează echilibrul aerodinamic față-spate. Designul de acoperiș dublu cu bule, de exemplu, reamintește de Toyota 2000 GT. 

Fasia frontală a fost inspirată de Supra de a patra generație, dar este și mai expresivă, cu o secțiune centrală proeminentă a grilajului, flancată de prize mari de aer. În spate, spoilerul integrat proeminent, care ajută la suprimarea ascensiunii aerodinamice, acordă un omagiu aripii din spate, care era disponibilă pentru Supra Turbo de la a patra generatie. Forma trapezoidală a barei de protecție din spate transmite un sens dinamic al mișcării spre anvelope.

 

Farurile cu șase lentile LED integrează atât lămpile de funcționare în timpul zilei, cât și funcțiile de semnalizare pentru a crea o semnătură distinctivă de iluminare pentru noul Supra. Lămpile combinate din spate prezintă o structură cu scop intenționat, cu funcții multiple integrate în forma distinctivă a inelului principal. Lămpile de rezervă au LED-uri albe situate în centrul barei de protecție inferioara.

 

Diferențele se află în interiorul mașinii 


Cele două clase disponibile pe modelele Supra - 3.0 și 3.0 Premium - prezintă aceeași propulsie, diferențele evidențiind-se în interior. Gradul 3.0 are un afișaj de 6,5 inch cu capacitate Bluetooth și iPod, precum și scaune Alcantara. Navigarea și JBL Audio vor constitui o opțiune disponibilă.

 

Clasa 3.0 Premium oferă un display touchscreen de format mare de 8,8-inch cu navigație, servicii telematice Supra Connect, suport pentru Apple CarPlay fără fir, sistem audio JBL premium cu 12 difuzoare, încărcare telefon fără fir și afișaj color pentru cap. Clasa 3.0 Premium va cuprinde, de asemenea, scaune încălzite, cu inserții de piele.

 

Ediția de lansare Supra se bazează pe clasa 3.0 Premium

 

Ambele clase sunt echipate cu un echilibru de funcționalitate și confort premium și caracteristici de confort. Keyless Smart Entry, controlul automat al climei, oglinzile retrovizoare automate, camera din spate, ștergătoarele de parbriz, deschizătorul de uși de garaj, oglinzile pliabile și un volan din piele sunt dotări standard.

Printre caracteristicile de siguranță standarde pe ambele clase, precum și în versiunea de lansare, se numără avertizarea în caz de coliziune în față, frânarea automată de urgență cu detectarea pietonilor, avertizarea de părăsire a benzii de rulare, asistența de direcție etc.

Pachetul Driver Assist aduce caracteristici suplimentare care vor fi opționale la ambele versiuni. Acesta include un sistem de control al vitezei de croazieră cu adaptor la viteză maximă, un monitor cu luminile antiorbire, o alarmă de trafic transversal și un sonar de parcare.

 

Detalii privind culorile de sasiu


Culorile expresive accentueaza senzatia de conectare emotionala a soferilor cu o masina sport de inalta performanta, motiv pentru care paleta de vopsea a lui Supra va include culori indraznete Renaissance Red 2.0, Nitro Yellow si Downshift Blue. Phantom Matte Gray adaugă un sentiment de dramă suprafețelor fine curbate ale Supra, combinând o finisare mată și o sugestie de albastru.

Alte culori disponibile includ Absolute Zero White, Tungsten Silver, Turbulence Gray și Black Nocturnal.

Fun: În noua versiune a celebrului logou Supra, modelul "S" a fost inspirat de curba "S" Nürburgring.

 

Gata pentru lansare


Producția inițială de 1.500 de unități Supra pentru S.U.A. va fi data de modelele de lansare. Fiecare va fi numerotat în mod unic și va avea caracteristici distinctive semnificând exclusivitatea și entuziasmul revenirii lui Supra.


Supra Launch Edition este disponibilă în culori exterioare Absolute Zero White, Nocturnal Black sau Renaissance Red 2.0, fiecare având capace de oglindă roșie de înalt contrast și roți din aliaj negru mat de 19 inch.

Ansamblurile Absolute White White și Nocturn Black Supra Launch au un interior roșu. Fiecare dintre scaunele inspirate din curse are tapițerie din piele roșie, cu mânere de volan învelite în piele roșie și o consolă centrală roșie cu accente din fibră de carbon.

Renaissance Red 2.0 Supra Launch Edition dispune de un interior negru din piele, cu scaune negre, volan negru și consola centrală neagră. Interiorul negru are, de asemenea, accente de fibră de carbon. Primele 1.500 de modele Supra au o insignă cu fibră de carbon numerotată individual pe tabloul de bord al pasagerului, completată cu o reprezentare a președintelui Toyota Motor Corporation și a semnăturii Master Driver Akio Toyoda.

 2020 GR Supra Launch Edition Nocturnal 073

Concepția cabinei


Cockpit-ul Supra 2020 îmbină cu îndemânare elemente tradiționale GT cu funcționalități ultra-moderne. Partea mică, cu secțiune îngustă, conferă șoferului o vizibilitate sporită înainte. 

 

Un afișaj color de înaltă definiție formează panoul de bord, proiectând un cadran de măsurare tridimensional cu diametru mare, care pare să plutească peste el. Proiectul cu un singur metru consolidează informațiile necesare conducerii performanței, cum ar fi tahometrul și indicatorul de temporizare a schimbării, permițând șoferului să se concentreze cu ușurință asupra informațiilor critice de control prin intermediul volanului cu diametru mic.

2020 GR Supra Renaissance Red 065

Afișajul ușor de citit oferă informații multimedia, inclusiv audio și navigația disponibilă, pe partea dreaptă. Un afișaj capabil și plin de culoare oferă informații de conducere și de navigare vitale în fața conducătorului auto. Designerii Toyota au luat o nouă abordare în proiectarea consolei centrale, oferindu-i o formă asimetrică care înconjoară șoferul, cu un stâlp căptușit, care servește drept suport drept. Partea pasagerului a consolei este, în același timp, deschisă pentru un comfort spațios. Consola centrală grupează cu strictețe comenzile pentru conducerea sportivă. Panoul de control al climatizării iese din bara centrală, ușurând funcționarea și ajutând la păstrarea ochilor pe drum.

 2020 GR Supra Renaissance Red 057

Șasiu: lecții de pe pistă


Toyota GAZOO Racing a avut o viziune specifică atunci când a dezvoltat Supra. Rigiditatea structurală, un centru de greutate scăzut și distribuția greutății 50:50 au fost esențiale pentru obiectivul Toyota de a obține un echilibru coerent. De exemplu, în timpul testării Toyota a identificat nouă zone ale structurii spate a vehiculului pentru a fi consolidate pentru a crește rigiditatea. Toyota a specificat, de asemenea, reglarea amortizoarelor pentru noua suspensie frontală cu arc dublu și suspensie spate multi-link. De asemenea, Toyota a stabilit parametrii specifici pentru performanța sistemului de control al stabilității Supra.

 

Punctele de susținere a subcadrului suspensiei frontale și a brațului de comandă sunt extrem de rigide pentru a obține caracteristici de rotire precise. Bratele de comandă din aluminiu reduc greutatea, rezultând o agilitate și o eficiență superioară. Butucurile de înaltă performanță prezintă o rigiditate sporită și o cinematică optimizată. Pentru o manevrabilitate precisa, Supra dispune de o servodirectie electrica de asistare variabila.

 


Suspensia spate cu mai multe legături, cu o construcție cu cinci brațe, constă din aluminiu ușor pentru a reduce greutatea, în timp ce oțelul este utilizat în zonele cheie pentru o rezistență sporită și durabilitate. Subframele rigide din spate și îmbinarea care le conectează la structura caroseriei contribuie la asigurarea unui control extrem de precis al roților. Supra va veni în mod standard cu jante din aliaj forjat de 19 inci. Roțile din spate și anvelopele sunt mai late decât cele din față (anvelopele din spate: 275 / 35R19, anvelopele din față: 255 / 35R19) pentru a spori aderența și sunt echipate anvelopele Michelin Pilot Super Sport. Frânele sunt mari în toate cele patru roti, evidențiate de 13,7-inci. rotoare frontale susținute de etriere Brembo cu 4 pistoane. Standardul pentru toate Supra este Adaptive Variable Suspension, care ajustează instantaneu forța de amortizare ca răspuns la condițiile de rulare ale șoferului. Două setări pentru suspensii sunt disponibile - Normal și Sport.

Testele de drum și de pista au avut loc în Franța, Austria, Italia (inclusiv numeroase drumuri brute prin Alpi), Germania (inclusiv traseul Nürburgring), Suedia (teste de gheață și zăpadă), Marea Britanie, Japonia, Australia și SUA. Noul Supra va fi asamblat la Magna Steyr din Graz, Austria.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz