Corolla Battle YT 4 1200x800


Noua campanie pentru cel mai bine vandut numar de inmatriculare, Corolla Sedan, prezinta o invitatie de a ramane inspirata


PLANO, Texas - Toyota a lansat campania "Greater Than" pentru cea mai bine vândută plăcuță de denumiri din întreaga lume, Toyota Corolla, cea mai nouă și mai bună pentru 2020. Campania este o reflectare perfectă a aspectului nou și îndrăzneț al modelului Corolla sedan și a transformării bumper-to-bumper-wheel-to-roof. Cu peste 46 de milioane de Toyota Corollas vândute la nivel global, noul sedan Corolla inspiră o campanie care îi invită pe șoferi să îmbrățișeze lumea în continuă schimbare și să trăiască viața pe care o doresc.

"Noul sedan Toyota Corolla îndrăznește să facă viața puțin mai aventuroasă", a declarat Ed Laukes, vicepreședinte al grupului, Toyota Division Marketing, Toyota Motor North America. "Având în vedere cât de populară este sedanul Corolla, această campanie se transformă cu adevărat în volum și îi inspiră pe șoferi să-și lase amprenta".
 

Campania complet integrată urmează modelul total Toyota (T2), o abordare de marketing coerentă, cu colaborarea dintre Saatchi și Saatchi, Burrell Communications, Conill Advertising și Intertrend cu Zenith Media, responsabilă de achiziționarea de materiale TV și de publicații în aer liber.

 

Au fost create o serie de spoturi de difuzare și digitale de 30 de secunde și de 60 de secunde, utilizând viziuni multiculturale destinate publicului transcultural. Spoturile evidențiază caracteristicile specifice ale vehiculului, în timp ce invită șoferii să rămână inspirați de alegerea drumului mai puțin călătorit.
 

Pasiunea, aventura si muzica fac o declaratie in cele doua locuri, "Train" si "Rainy Day". In "Rainy Day", Chaka Khan arunca o vraja cu coperta originala a celebrului cântec "I Put a Spell on You". Regina Funk stabilește starea de spirit pentru un cuplu care transformă o sarcină mundane într-o aventură extraordinară. "Train" reprezintă o călătorie fermecătoare, susținută de muzica de la Ricky Nelson, și introduce primul Corolla Hybrid pe piața din S.U.A.

 

Plasamente media

Spoturile TV se vor difuza în cadrul primei programe de profil, inclusiv NBC, CBS, FOX, ABC, BET, Telemundo și Draft NBA; unități video interactive cu Hulu, Freeform și YuMe; parteneriate media integrate cu Premiile Billboard Latin Music, Festivalul de Film Hola din Mexic, MTV Video Music Awards, ComplexCon, ComicCon, KCON și Festivalul de Muzică Gaana; presa scrisă include proprietățile Conde Nast, People en Español; conținutul digital include Eater, CBS This Morning, Hulu, Vevo, Hulu Latino și Fusion Media Group. În plus, spoturile vor fi difuzate în cadrul unor titluri de film selectate în cinematografe la nivel național, în colaborare cu National CineMedia.

 

Despre noul sedan Corolla

Noul sedan Corolla prezintă atât un model pepaz, cât și primul Corolla Hybrid din S.U.A., în urma modelului Hatchback din vara trecută. Noul aspect elegant al Corolla sedan se combină cu o experiență de conducere mai distractivă, iar tehnologia avansată standard face cu adevărat această mașină mai mare ca niciodată. Acum, există într-adevăr un Corolla pentru toată lumea, cu caracteristici pentru toate:

· Design dinamic complet nou

· Platforma TNGA pentru agilitate și confort deosebit

· Standard Toyota Safety Sense 2.0

· 52 MPG combinate EPA cu economie de combustibil pe Corolla Hybrid

· Putere nouă de 169 cai putere, TNF 2.0-Dynamic Force Engine

· Dispozitiv CVT Dynamic-Shift disponibil sau transmisie manuală cu șase trepte

· Standard Apple CarPlay, compatibilitate Amazon Alexa și conectare Wi-Fi

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz