2019 Toyota RAV4 Marketing Campaign 1200x800

 



PLANO, Texas (4 februarie 2019) - Campania RAV4 de marketing a companiei Toyota, "Ce ar fi daca?" invită consumatorii să ia cunostinta cu cel mai bine vândut vehicul Toyota din SUA diaponibil in oferta 2019 RAV4 in trei versiuni- XSE HV (Hybrid), Limited și Adventure-  care evidențiază capacitatea RAV4 de a aborda mediul urban, suburban și cel în aer liber cu uşurinta.

"Noul RAV4 redefinește semnificația aventurii, o narațiune care vine la viață prin campania "Ce ar fi daca? ", A declarat Ed Laukes, vicepreședinte al grupului Toyota Marketing, Toyota Motor America de Nord. "RAV4 ​​se întoarce ca niciodată înainte, deoarece rupe matrița pentru segmentul pe care la creat acum 23 de ani".

Campania complet integrată a fost dezvoltată în cadrul Total Toyota (T2), o abordare de marketing coerent, inclusiv marketingul multicultural, reunind agențiile sale într-un model de piață total numit Total Toyota sau T2. Echipa Total Toyota include companiile Saatchi & Saatchi, Burrell Communications, Conill Advertising și interTrend, iar Zenith introduce achiziții TV și media în aer liber.

Iată o miniatură a creației prin agenție:
Saatchi & Saatchi - "Missed It", cu indie folk band, Fleet Foxes, a fost regizat de Markus Walter de la Reset. Spotul descrie un cuplu tânăr la aeroport în care fata își pierde zborul pentru a rămâne în urmă, iar ei fac o călătorie în RAV4.


Burrell Communications - "Aduceți căldura", în regia lui Markus Walter de la Reset, urmează unui grup de prieteni care caută cele mai fierbinți restaurante din oraș, înfipt în afara zonei lor de confort. Pe măsură ce o fac, o piesă de suflet clasic acționează în mod comic ca și coloana sonoră pentru a-și face plăcerea să introducă noul RAV4. În "Fanaticii", care vor intra live în primăvară, un grup de fanatici cu buclă se hrănește cu echipa lor preferată, mergând într-o căutare epică pentru a găsi un câștigător și a descoperi fericirea în locurile cele mai improbabile datorită noului RAV4 Hybrid.


Publicitatea Conill - În "târziu", un grup de prieteni sosesc târziu la o petrecere și iau noul RAV4 pe un ocol spre niște aventuri distractive. Într-un al doilea spot "Cousins" care va intra live în primăvară, o propoziție simplă cum ar fi "Ce se întâmplă dacă vă întâlniți familia mea acum?" Devine o călătorie rutieră multi-stop în toată țara în noul RAV4. Spoturile au fost regizate de Ida Cuélar.


InterTrend - Regizat de Manes Duerr este "Fort", în care un erou preia provocarea de a construi casa de vânătoare cu ajutorul noului RAV4 și "Hooked", în care o zi de pescuit liniștită se transformă într-o experiență palpitantă mulțumită la noul RAV4.


 
Despre modelul 2019 RAV4


* Dispune de un design complet nou și o experiență de conducere extrem de rafinată


* Motorul nou Dynamic Force 2.5L și sistemul de propulsie Toyota Hybrid System oferă mai multă putere și MPG îmbunătățită


* A doua generație Toyota Safety Sense (TSS 2.0) este standard pentru fiecare RAV4


* Noua versiune hibridă sportivă, fără compromisuri, XSE HV, are mai multă putere, unitatea standard de tracțiune integrală și MPG de vârf anticipat


* Capabilități sporite pentru off-road cu selecția multi-terrain disponibile in primul segment Toyota, dinamic, cu tracțiune integrală cu deconectare a tracțiunii din spate

* Standard Entune 3.0 cu conectare Wi-Fi Powered by Verizon, Amazon Alexa și compatibilitate Apple CarPlay

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz