Toni BTS 2 3741E70F5FD170E058613B3A642001CBB7A6ADFC 1200x800

 

Toyota și Toni schimbă jocul
Toyota 2019 Super Bowl Spot "Toni" Provocări Percepții

PLANO, Texas (29 ianuarie 2019) - Toyota se intoarce la Super Bowl 2019 cu un reflector pe doua atractii: noul 2019 RAV4 HV (RAV4 Hybrid) si antrenorul de fotbal Antoinette "Toni" Harris.

Spotul Super Bowl prezintă modelul 2019 RAV4 HV (XSE HV, în special), un hibrid care va sfida așteptările și va redefini ceea ce înseamnă să un hibrid. 

"Modelul 2019 RAV4 HV este vehiculul care va distruge percepțiile hibrizilor, la fel cum Toni distruge percepțiile unui jucător de fotbal", a declarat Ed Laukes, vicepreședinte al grupului Toyota Marketing și Toyota Motor North America. "Suntem încântați să evidențiem povestea inspirată a lui Toni în timpul jocului mare și să reamintim spectatorilor că ipotezele ar trebui întotdeauna să fie contestate".

Nativul Toni Harris este primul și singurul jucător de sex feminin căruia îi este oferită o bursă completă ca non-specialist în domeniul apărării. Toni a primit patru oferte de burse de la universități încântați să-l ajute să-și continue călătoria pe teren și pe teren.

"Sunt încântat să colaborez cu Toyota în căutarea noastră simțită de a ne sfida așteptările...", a spus Harris.

Regizat de legendarul regizor Super Bowl, Joe Pytka, care a regizat peste 80 de reclame Super Bowl, "Toni" a fost prima dată când a lucrat cu Toyota pentru Pytka. "Povestea lui Toni și narațiunea Toyota RAV4 HV se completează reciproc frumos și a fost o adevărată plăcere să le prezentăm în timpul celui mai vizionat eveniment de televiziune al anului", a spus Pytka.

Cu mai mult de patru ani în urmă, Toyota a adoptat o abordare de marketing coerentă, incluzând marketingul multicultural, reunind agențiile sale într-un model de piață total numit Total Toyota sau T2. Echipa Total Toyota include companiile Saatchi & Saatchi, Burrell Communications, Conill Advertising & interTrend, iar Zenith plasează televizoare și materiale media în aer liber.

Pentru jocul din acest an, Burrell Communications a creat și a produs povestea lui Toni, cu sprijin suplimentar atât de la Saatchi & Saatchi, cât și de la Zenith Media.

Vedeți fața locului "Toni" din anii '60. Pentru imagini și credite, vă rugăm să faceți clic pe AICI.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz